חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

טובים השניים מן האחד... והשלושה טובים עוד יותר

 

נכון שניצחון זה לא הכול בחיים ובטח בליגת קטסל א’. יש דברים הרבה יותר חשובים כמו שיפור היכולת, קבוצתיות ועוד. אבל מדי פעם - זה נחמד שכל אלו מתבטאים גם בניצחון על המגרש

 

במאזנה של קבוצת קט סל א’ של עוצמה מודיעין עירוני, נרשם עד לפני שבועיים - ניצחון בודד, אי שם בסיבוב הראשון מול הפועל גזר. והנה, עברו להם שבועיים ובמאזנה של הקבוצה נרשמו לא פחות מארבעה ניצחונות!

הכול התחיל כאשר שחקניו של דביר שינגוורטן, יצאו למשחק חוץ מול מכבי מכבים-רעות. הרבע הראשון היה שקול והסתיים בשוויון 8:8. ברבע השני מודיעין פתחה יתרון קטן, שהלך וגדל והגיע לשבע הפרש במחצית 20:27 למודיעין. פער זה נשמר גם בשני הרבעים הבאים, עד שברבע האחרון שחקני מודיעין נתנו "פוש" נוסף, ניצחון את הרבע בתוצאה 8:15 וחגגו בסוף המשחק עם ניצחון 34:48.

קלעו למודיעין - אביתר כהן ומתן חתמי 10 נק’ כל אחד, אלון מושקוביץ 8 נק’, שחף בדיחי ואבירם מכתאר 6 נק’ כל אחד, איטח יער 4 נק’, נועם אבולעפיה ורועי 2 נק’ כל אחד. הרבו למכבים - רעות - עומרי שחור 11 נק’ וארן שחורי 6 נק’.

ארבעה ימים חלפו ושחקני מודיעין ניסו להשיג את ניצחונם הביתי הראשון העונה. היריבה - הפועל גזר. נכון, לא מדובר באחת הקבוצות החזקות בליגה, אבל שחקניו של שיינגוורטן, לא התכוונו לוותר על ההזדמנות. מודיעין צעדה ביתרון כבר מהפתיחה - 4:11 לאחר השישית הראשונה ו 13:28 במחצית. במחצית השנייה הפער הלך וגדל והגיע ל 34 הפרש לאחר חמש שישיות. בסיום, ניצחון שני ברציפות למודיעין - 25:56 על הפועל גזר.

הרבו למודיעין: שחף בדיחי 10 נק’, אביתר כהן ואיטח יער 8 נק’ כל אחד, עומר לוי צדק 7 נק ו אלון מושקוביץ 6 נק’.

וכמו שאמרו חז"ל: "עם האוכל בא התאבון".... ביום שלישי האחרון התייצבו קבוצות עוצמה עירוני מודיעין ומכבי לפיד לדרבי אזורי באולם הספורט עירוני א’, לדרבי על המקום העשירי, כאשר האורחים מלפיד ניצחו במשחק הקודם בשש הפרש. אצל עוצמה מודיעין היה חסר יניק גוטיה ומנגד הגיעו האורחים בהרכב מלא ובלווי 50 אוהדים .

שישית ראשונה - נפתחה בסערה על ידי האורח ניב ממרוד ,שקלע 5 נקודות ללא מענה. בשלב זה שחף בדיחי עברה לשמור על ניב ובהתקפה קלעה 6 נקודות רצופות ומסרה אסיסט בריצה של 0:8 של מודיעין. עם השמע הבאזר, קלע תומר עובדיה סל וקבע את תוצאת השישית 7:8 למודיעין. שישית שנייה - נפתחה במקבץ החטאות משני צידי המגרש ורק לאחר כ 2 דקות נרשם הסל הראשון ברבע על יד איטח יערי ואחריו קלע אביתר 4 נקודות נוספות. מנגד מתן יהב קלע 6 נקודות ורימון רוימי הוסיף 4 נקודות משלו ואנחנו בשוויון 15:15 לאחר שתי שישיות.

שישית שלישית - השישית השלישית נפתחה בבלבול רב במודיעין, והאורחים מלפיד ניצלו זאת בכדי לקלוע תשע נקודות רצופות, מה שגרם למאמן עוצמה להזעיק פסק זמן. שחקני מודיעין חזרו עם מרץ חדש וקלעו שבע נקודות רצופות וכעת היה זה מאמנה של לפיד שלקח פסק זמן. תוצאת המחצית 24:28 ללפיד .

שישית רביעית - הגנה חזקה ומשחק קבוצתי , הובילו מהפך בתוצאה כשמודיעין עולה ליתרון. סל ועבירה של עמרי קלסקין קבעו את תוצאת הרבע 32:34 למודיעין.

השישית החמישית הייתה המשך ישיר לקודמתה - ההגנה של מודיעין החזיקה את האורחים על נקודה אחת בלבד ושבע נקודות בהתקפה קבעו 33:41 למודיעין בסיום השישית.

ההורים ביציע החלו לעודד את השחקנים לשמור על הפרש 8 הנקודות, מה שיעלה את הקבוצה שלב נוסף בטבלה.

השישית האחרונה נפתחה עם שני סלים של יערי איטח ויתרון 33:45. בסיום, ניצחון שלישי רצוף 47 :38 מה שמעלה את עוצמה מודיעין למקום 10.

קלעו לעוצמה: אביתר כהן 10 נק’, שחף בדיחי 7, מתן חתמי 7 נק’, יערי איטח 6 נק’, אלון מושקוביץ 5, אבירם מוכתר ועומרי קלסקין 3 נק’ כל אחד ונועם אבולעפיה נקודה אחת.

הרבו ללפיד: נמרוד רימון 9 נק’, מתן יהב 7 נק’, יהונתן רימון 6 נק’ וניב ממרוד 5 נק’.

כ- 80 צופים חזו במשחק, כאשר לא פחות משלושים מתוכם היו בני ממשפחת חתמי. האמא הזהירה את שיינגוורטן שסבתא, סבא, דודים ודודות הגיעו מרחוק, אז הקבוצה חייבת לנצח. אולי הם היו צריכים להגיע מתחילת העונה?

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות