חיפוש

 

 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

מהו הקשר בין שקרים לבין הפרעות קשב וריכוז

 

האם שקרים והפרעות קשב וריכוז קשורים אחד לשני, הבת שלי משקרת על נושאים מגוונים. היא בת עשר. נוטה לדרמות מאוד גדולות. למשל פעם אחת לא רצתה לקחת תיק לבית ספר ופרצה בבכי גדול ואמרה שהוא כבד לה (למרות שסוחבת אותו תיק כבר שנה כל יום) איך מתמודדים עם סיטואציה כזו”. לתשובת המומחית- כנסו

 

 

להפרעות קשב וריכוז יש מספר סיבות, לפעמים ההפרעת קשב יכולה לנבוע מסיבה פיזית (מערכות בגוף שאינן תקינות) ולפעמים בעיית הקשב יכולה לנבוע מקושי רגשי,קושי מהתמודדות עם מצבים מסויימים מבחינה רגשית שקשורה או באיך שהילד במקרה הזה הבת שלך, רואה את עצמה או מאיך שאחרים לדעתה רואים אותה. שקרים הם בעצם סימפטום נוסף שמצביע על בעיה רגשית או על קושי בהתמודדות עם מצבים וסיטאציות מסויימות.

למעשה, אם את שואלת על הקשר בין הפרעת הקשב לעניין השקרים, אז כמטפלת רגשית מנוסה, אני יכולה להגיד שהקשר בין עניין הקשב לבעיית השקרים היא ששניהם מצביעים על בעיה רגשית ובהחלט אני ממליצה לטפל בה ולפתור אותה.

גיל עשר זה גיל מעולה להתחיל בטיפול, טיפלתי בהרבה ילדים בגיל זה ואני יכולה להגיד לך שזה גיל שבו הילדים עדיין צעירים ולכן קל לטפל ולפתור גם את בעיות הקשב וגם בעיות שקשורות בהתנהגות לא נכונה.

אשמח לדבר איתך באופן אישי ושנבחן ביחד יותר לעומק את הדברים.

בברכה,
שרון.

יש לכם עוד שאלות לשרון לבקוביץ - מטפלת רגשית, וכן מטפלת בהפרעות קשב וריכוז? כנסו!

sharonlev.co.il

נייד: 050-7603244

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות