חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

הבית היהודי במודיעין מתחזק

 

לראשונה בתולדות העיר הודיע הגרעין הקהילתי אורות יצחק במודיעין על תמיכה בבית היהודי. נציגת הגרעין, אשת החינוך יעל בן שלמה תתמודד על מקום במועצת העיר מטעם הבית היהודי, אמרה: אנו שואפים שהציבור הדתי יקבל מענה בזכות ולא בחסד

 

חיזוק נוסף לרשימת הבית היהודי עם הודעת הגרעין הקהילתי ’’אורות יצחק’’ לראשונה על תמיכתו בבית היהודי בראשות עמיעד טאוב בבחירות הקרובות. אשת החינוך ומייסדת הגרעין, יעל בן שלמה תתמודד על מקום במועצת העיר.

בן שלמה בת ה-36 ובעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך נשואה לראש הגרעין, הרב אלעזר בן שלמה ואם לשבעה, מתגוררת במודיעין מזה 16 שנים, משמשת כמנהלת הפעילות של ’’אורות יצחק’’ ומתנדבת בארגון ’’חסד מודיעין’’. בן שלמה גדלה בשכונת קרית משה הירושלמית בסמוך לרב מרדכי אליהו זצוק’’ל. הייתה בת בית בביתו וגדלה לאורו.

בן שלמה: ’’במשך כל שנות פעילותינו במודיעין נמנענו מלהשתייך במוצהר לרשימה זו או אחרת בכדי להשאיר את הפעילות שלנו א-פוליטית, אבל עם השנים הבנו שעל מנת  להשפיע ולקדם את הנושאים הקרובים ללב הציבור בתחומי החינוך החסד והרווחה עלינו להיות חלק מהנהגת העיר. כשהכרתי את עמיעד במהלך ההתמודדות שלו לראשות רשימת הבית היהודי היה לי ברור שהוא ייבחר וידעתי שסוף סוף יהיה לנו שותף אמיתי שיודע גם להנהיג ולאחד את כל גווני הציבור הדתי בבית אחד ובעיקר לעבוד ולהביא תוצאות לטובת הציבור הדתי והצרכים שלו בכל התחומים: מוסדות לימוד, בתי כנסת, מקוואות, תרבות יהודית, שירותי דת ועוד כי הדברים הללו מגיעים לציבור הדתי בזכות ולא בחסד. אני שואפת לתרום בתחומי החינוך, רווחה ותרבות יהודית ושמחה להיות חלק מנבחרת טובה ומגוונת שתעשה הכל למען תושבי מודיעין’’.

"תחום החינוך המיוחד והדאגה לשילוב אנשים עם מוגבלויות קרוב לליבי, אבא שלי עיוור ונולדתי בשיא הטבעיות למציאות שאבא עיוור. כיום, במבט של אדם מבוגר אני אסירת תודה על החינוך שקיבלתי, התודעה הבריאה והשלמה שגדלתי בה, ורואה שליחות בהעברת המסר הזה של שאיפה לשיווין ומתן הזדמנויות לאנשים עם מוגבוליות בהתאמה ליכולות האישיות של כל אחד ואחד מהם."

יו’’ר הבית היהודי, עמיעד טאוב מסר :’’אני מודה לחברי הגרעין על תמיכתם בבית היהודי לראשונה בתולדות העיר ומשוכנע כי הגישה של אחדות ולא אחידות נכונה לעיר שלנו. קיימת כיום הבנה כי רק אחדות בבית אחד שיודע להכיל ולייצג את כל גווני הציבור הדתי תהפוך אותנו למשמעותיים לעתיד העיר. יעל בן שלמה היא נכס לעיר מודיעין ככלל ולבית היהודי בפרט. מדובר באשה ומנהיגה אמיצה שינקה ערכים חברתיים מבית אבא של נתינה לזולת ועשייה שלא על מנת לקבל ואני גאה בעובדה שהיא נענתה לבקשתי והסכימה לשרת את הציבור במועצת העיר’’.

(מ.)

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות