חיפוש

 

 
לדף הבית >>     לוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית, אשדוד >>

כיצד תזונה נכונה תורמת לאורח חיים בריא

 

כתבת המאמר הינה נטורפתית ומומחית בתזונה טבעית. כולנו רוצים להרגיש טוב, להיראות טוב, לחיות טוב ולהיות באנרגיה טובה. זה נכון בכל גיל ובכל מצב. חלקנו מקדישים זמן לטיפוח, להלבשה, לבילויים ולהעשרה ובכל זאת מרגישים שמשהו לא עובד – אין לנו אנרגיה. להמשך קריאה - כנסו...

 

בקיץ אנחנו אומרים שאין לנו אנרגיה כי חם מדי. בחורף אנחנו אומרים שאין לנו אנרגיה כי קר לנו מדי.

אנרגיה לא בהכרח קשורה לעונות השנה. את האנרגיה שלנו הגוף מקבל ממה שאנחנו מזינים אותו.

אם נזין אותו מכל הבא ליד רק כדי להרגיע את הבטן ולהרגיש שבעים, ההקלה תהיה רגעית בלבד. בטווח הקצר האנרגיה תעלה, אבל אז תגיע "נפילת" אנרגיה ושוב לא נרגיש טוב.

 

אז מה עושים?

בדיוק כמו רכב שללא דלק (או חשמל) לא ינוע, ללא מים הוא יתחמם וללא שמן המערכות ישחקו ולבסוף יקרסו, כך עלינו להתייחס לגוף שלנו – לתת לו מה שהוא צריך כדי שהוא ינוע ויתפקד בצורה מיטבית.

ואת זה נשיג בעזרת תזונה נכונה ואוכל בריא. וזה ממש לא מסובך.

יש הרבה דברים שתורמים לאורח חיים בריא – תזונה בריאה היא אבן היסוד והשלב הראשון שכדאי לאמץ. וזה ממש לא מסובך.

 

אוכל בריא הוא ממש לא "אוכל של בית חולים".
אוכל בריא לא צריך להיות תפל.
אוכל בריא לא צריך להיות משעמם וחד-גוני.
אוכל בריא לא צריך לכבול אותנו לשעות במטבח.

 

אני מאמינה שאם נפסיק לחשוב שאוכל בריא זה "עונש", אם נפנים שיש באוכל בריא הרבה מאוד סיפוק, הנאה, טעם וגיוון, הוא יהפוך לחבר הטוב הזה שאומרים לו: "איך לא הכרתי אותך קודם". בהתחייבות.

טעים, צבעוני, מגוון, נימוח, קריספי, טרי, קל להכנה, אולי קשה להאמין אבל כל המילים האלה מתארות אוכל בריא. ברגע שמתייחסים אל אוכל בריא במילים חיוביות וניגשים אליו בחדווה ואמונה שבעזרתו אפשר לעשות שינוי אמיתי ולזכות באורח חיים בריא, הדרך הופכת לנעימה יותר.

 

במקום לחשוב מה "לא" לאכול, במקום להשתמש במילים "אסור" או "להימנע", תאמנו את המוח לחשוב חיובי: מה כן אפשר, מה יעשה לי טוב, מה טעים לי, מה נעים לי, מה יעזור לי, מה  בריא עבורי, ותגלו שהתשובות לכל שאלה כזו הן רבות, רבות מאוד.

 

זכינו לחיות במדינה מפותחת שאוכל בריא נמצא בה בשפע והוא זמין ונגיש לכולנו. בכל ביקור בסופר או בשוק יש ירקות ופירות טריים, קטניות ודגנים מלאים, בשר איכותי ודגים. ואם מאמצים את שיטות הבישול המומלצות למזון בריא, כמו: אידוי, הקפצה, ייבוש במייבש מזון אז גם שומרים על הערכים התזונתיים, המינרליים והוויטמינים וגם נהנים מארוחות מאוזנות וטעימות ואורח חיים בריא. שווה, לא?

 

אני מזמינה אותך לליווי אישי ליצירת אורח חיים בריא. ואת זה אני עושה בכמה דרכים:

  • שיחת ייעוץ חד פעמית – לפעמים כל מה שצריך כדי להתחיל את השינוי ולעבור לתזונה בריאה היא עזרה קטנה של אשת מקצוע, שתעזור לעשות סדר.
  • ליווי אישי בהתאמה אישית – אבחון מורחב בראייה נטורופתית בשילוב בחינה של מדדים של בדיקות דם, כדי לקבל תמונה מלאה על המצב הפיזי והמנטלי שלך. שיחה אישית עמוקה והיכרות עם ההרגלים וסדר היום שלך ויציאה לדרך יחד לקראת יצירת אורח חיים בריא.



יש לכם עוד שאלות ללוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית? כנסו!

0585430092

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות