חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הערכות הפיקוח העירוני לקראת חג הפסח

 

חגהפסח מתקרב וכמו בכל שנה גם השנה נערכים באגף שפ”ע למבצע ניקיונות, פינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת תברואה ושאר המחלקות באגף. 

 

מחלקה נוספת הנערכת בימים אלה לקראת הכנת העיר לחג היא מחלקת הפיקוח העירוני המשקיעה מאמץ רב לשמור על העיר נקיה תוך אכיפת חוקי העזר העירוניים והנחיות ההערכות לחג.

מהעירייה נמסר כי התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות עוד השבוע, ובכלל לקראת החג, יום לפני מועד הפינוי לנקודות האיסוף בלבד ועד ליום ראשון 17.04.16 בשעה 08:00. בעירייה הדגישו כי תושב אשר יוציא גזם ו/או גרוטאות לאחר תאריך זה ייקנס בהתאם לחוק העזר העירוני על ידי גורמי האכיפה. עוד נמסר כי פינוי גזם בחול המועד יתבצע במתכונת רגילה, כאשר בימים ראשון ורביעי יבוצע הפינוי בשכונות הפרחים, הנחלים ומכבים. בימים שני וחמישי יבוצע בשכונות הנביאים, המגינים, הכרמים וברעות צפון. בימי שלישי ושישי יבוצע פינוי הגזם בשכונות משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום.

השבוע נמסר מהעירייה כי למרות ההתראות, עסקו מפקחי המחלקה במקרים בהם לא פעלו התושבים על פי ההנחיות וימי הוצאת הגזם המאושרים. בין השאר עסקו מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני במקרים בהם הושאר גזם במרחב הציבורי, הושלך גזם על מקומות חנייה, במקרים בהם הייתה הפרעה לתנועה וסכנת פגיעה בעוברי דרך ובמקרים בהם נמצאו חדרי אשפה מזוהמים.

בעקבות מקרים אלה העבירו המפקחים לבתים ולעסקים אזהרות והתראות. בהודעות אלה נמסר כי במידה והמצב לא יתוקן באופן מידי תוטל על גורם הנזק ברירת קנס בסך 475 שקלים. מאגף שפ"ע וממחלקת הפיקוח נמסר כי התושבים מתבקשים מלהימנע מהעמדת גזם על מדרכה וחסימתה ולשמור על ניקיון חדרי השאפה אשר עלולים למשוך מכרסמים, חרקים וריחות לא נעימים. מנהל מחלקת התברואה, ניסים בן אבי, שבאגף שפ"ע האחראי על ניקיון העיר, אף הזכיר שלא להחנות כלי רכב בצורה העלולה לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות