שלום עדינה,
מחסום מחשבתי נובע מלחץ
ההמלצה הראשונה שלנו, תרפי!
פשוט תרפי.
הלחץ לסלוגן הוא מיותר, הסלוגן הוא לא הכי חשוב בעסק
לפני הסלוגן חשוב יותר שתגדירי את קהל היעד של השירותים שלך!
מיהו הקהל, היכן הוא נמצא, מי מקבל ההחלטות עבורו, גיל, מין, הסטוריה, על איזה צורך את עונה לו
אחרי שתביני עד הסוף מי הקהל, תוכלי לכוון את המסרים שאת רוצה להעביר
מתוך רשימת המסרים תוכלי לבנות גם רשימת סלוגנים .
ככל שהרשימה ארוכה זה מעולה, תכניסי כל סלוגן שעולה, מבלי לסנן!
כל יום תרשמי מספר סלוגנים שעולים לך במחשבה, דברי גם עם אנשים קרובים או מהתחום.
תסבירי מה את עושה. ותבקשי מהם רעיונות.
אחרי שיש לך רשימה ארוכה, תניחי לה ליום יומיים, ואז
תתחילי לנפות שמות שלא נראים לך.
בסוף תגיעי לסלוגן הרצוי!
972506775989