חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פעילות לנוער בחופשת הפסח

 

מתחם מודיעין ויליג’ גרסת פסח 2015 יוצא לדרך. מתחם הנוער הפועל בחופש הגדול חוזר לפעילות לראשונה גם במהלך חופשת הפסח.  

 

מתחם הוויליג’ הממוקם בפארק האקסטרים, תוכנן ומופעל על ידי צוות מחלקת הנוער והצעירים בעמותת "סחלבים" במטרה לספק לבני הנוער מקום מפגש ופעילות. במהלך חופשת הפסח יחזור הוויליג’ לפעילות ממוקדת בין התאריכים 29-31.3.15 מהשעה 22:00 ועד 02:00. במתחם יוכלו בני הנוער ליהנות ממשחקי מולטימדיה, שולחנות משחק, פינות ישיבה, סדנת גרפיטי, פעילויות ספורטיביות של משחקי קט-רגל, כדורסל וכדורעף במגרשי הספורט, מכיבוד קל ושתייה ומפעילויות שיא שונות שיתקיימו בכל אחד מהימים.

ב-29.3 תיערך במתחם מסיבת נוער מקפיצה עם די ג’יי לירון אבוטבול. ב-30.3 תתקיים במתחם פעילות קארטינג וסימולטור של מכונית מתהפכת, בשיתוף עם הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול. ב-31.3 יוכלו ליהנות בני הנוער ממתנפחי אקסטרים וסדנת בישול שתיערך במקום.

בני הנוער שירצו להגיע למתחם יוכלו לעשות זאת באמצעות "אוטובוס הטרמפים" שיחזור אף הוא לפעילות לכבוד חופשת הפסח. אוטובוס הטרמפים יעבור בכל רחבי העיר החל מהשעה 21:30, לפני תחילת הפעילות ועד לשעות הקטנות של הלילה. האוטובוס יאסוף את בני הנוער ללא עלות למתחם ויחזירם. המתחם מיועד לבוגרי כיתות ט’ ומעלה. את מסלול אוטובוס הטרמפים ופרטים נוספים על אירועי הנוער ניתן למצוא באתר העירייה או בדף הפייסבוק נוער מודיעין מכבים רעות.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ: "השנה נפעיל בפעם הראשונה את הויליג׳ גם בחופשת הפסח. המיזם שזכה להצלחה גדולה בחופש הגדול, ייתן מענה לבני הנוער גם במהלך חופשת הפסח הארוכה במקום שיסתובבו ללא מסגרת או פעילות מסודרת. ברור לנו שככל שאנחנו יוצרים יותר פעילות עבור בני הנוער כך ההתנהגויות בסיכון כמו ונדליזם, שתיית אלכוהול או הקמות רעש יורדות באופן דרמטי ולכן אנו נערכים כדי לאפשר לבני הנוער פעילויות רבות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות