חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הראשונים במודיעין: תיכון אמית

 

בית החינוך אמית בנים מודיעין, הוא התיכון המוביל בעיר מודיעין לפי נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך. כך עולה מבדיקה שערכו ופרסמו השבוע האנליסטים של אתר madlan, שבדקו את רשימת התיכונים הטובים בישראל בשנת 2024. במקום השני חולקות אולפנת בנ”ע אורות מודיעין ומדרשת אמית מודיעין, כשלשתיהן אותו ציון.

 

המדד מתבסס על הפרמטרים הבאים: אחוז הזכאים לבגרות רגילה, אחוז הזכאים לבגרות מצטיינת, אחוז הזכאות ל-5 יחידות אנגלית ואחוז הזכאות ל-5 יחידות מתמטיקה. הנתונים העדכניים ביותר על פי משרד החינוך, שוקללו לפי משקלים שונים, ויצרו את הציון הסופי שלפי נקבע דירוג בתי הספר.

כזכור, על פי התמונה החינוכית שפירסם משרד החינוך, עולה כי נתוני תיכון אמית בשנת הלימודים תשפ"ב מלמדים על 95.8% זכאות לבגרות בקרב התלמידים, כאשר ל- 43.8% תעודת בגרות מצטיינת. 89.6% מהתלמידים צלחו 5 יחידות באנגלית, ואילו 60.5% ניגשו בהצלחה ל- 5 יחידות במתמטיקה.

הרב ליאור צ’יקוטאי, מנהל אמית בנים מודיעין: "כולנו שמחים וגאים בתלמידים שלנו ומודים לצוות החינוכי המסור שלנו, שמשקיע רבות בחינוך לערכים וליראת שמים עם מצויינות".

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: "זכות גדולה להבחר כבית ספר מוביל בעיר מודיעין ובארץ. מרגש לראות כי עבודת החינוך בה משקיע רבות הצוות המופלא, החכם, הרגיש והמסור שלנו ניכרת ומגיעה אל הבנות שלנו. זוהי ההוכחה כי האמירה שלנו עבור הבנות עובדת- נולדתן להשפיע!!!! שנמשיך לעסוק בשליחות ולגדל את הדור הבא של בנות עם ישראל שישפיעו בחברה, בתורה, באומנות ובמדע".

 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות