פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
קבלת תשלום שונה - ארנונה
אנונימי

קבלת תשלום שונה - ארנונה

לאחרונה ראיתי שחויבתי בסכום שונה על תשלום הארנונה. אני בודק בכל חודש את החיוביים ומצאתי כי החודש נדרשתי לשלם כ2500 ₪ יותר. למי צריך לפנות בכדי לשנות זאת? האם צריך להגיש ערעור כלשהו?
קבלת תשלום שונה - ארנונה
הרחב

שלום אנונימי,

עלייך לפנות למחלקת הארנונה שבאגף הכספים ולבקש להגיש ערעור על גובה הסכום שחוייבת כולל הסבר על גובה הסכום ששונה פתאום ייתכן שזאת היתה טעות בחיוב. במידה והנושא לא יסתדר אתה מוזמן אלינו ונראה מה לעשות הלאה.

  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

תרבות בעיר
איך הבמה הטיפולית בפסיכודרמה מצליחה לייצר מרחב בטוח ומוגן?
סדנת יין וביקור במוזיאון
נלחמים בטיגריס האסייני: היערכות עירונית רחבה לקיץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות