חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מועדון הג’ודו סאקורה מביא לעיר כבוד

 

מועדון הג’ודו סאקורה זכה להישגם רבים בסוף השבוע האחרון: מדליות זהב כסף וארד באליפות בש-גל (הפועל) בג’ודו, ומקום 3 בטורניר מזור הארצי.

 

אליפות בש-גל לג’ודו לילדים, ג’וניור, קדטים ובוגרים, התקיימה באולם הספורט מרכז לידר, גני והשתתפו בה  כ-300 ילדים ממועדונים שונים בארץ ביניהם הוד השרון, יהוד,  באר שבע, כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, חדרה ועוד.

לחלק מהילדים זאת הייתה התחרות הארצית הגדולה הראשונה בחייהם, אך הודות למחנה האימונים שהתקיים בשבוע שעבר, הם עברו הכנה הרצינית לתחרות, שהניבה פירות ורוב הילדים שהשתתפו בתחרות הגיעו למדליה!

מתוך קבוצה של 26 ילדים מכיתות ב-ט שהשתתפו בתחרות- זכו 11 מהם במדליות: 2 זהב, 5 כסף ו-4 ארד. אלו הזוכים:

זהב: רועי וינברג (ג), יעל פרחי (ג)

כסף: עידן רזגון (ב), הראל עטס (ב), הראל שם טוב (ג), יעל שיש (ד), עילי לב-יקל (ד),

ארד: איתי בובליצקי (ב), גאי פרנט (ב), עילי ארגמן (ד), איתמר ראם (ד)

בטורניר מזור לקבוצות השתתפו 12 קבוצות ממועדוני הג’ודו החזקים ביותר בישראל. קבוצת סאקורה מגיעה לטורניר הזה בכל שנה בכדי לחלוק כבוד למשפחה ששכלה 3 ילדים שהיו בעלי עתיד מזהיר בג’ודו הישראלי. מדובר בתחרות המתקיימת כבר 14 שנים וחלומו של כל מאמן ג’ודו בארץ הוא להצטרף לרשימה היוקרתית של הזוכים בגביע בטורניר.

כמו בכל תחרות קבוצתית, היה לסאקורה נציג בכל משקל רשמי לאליפות ישראל בכל קבוצה. נציגי המשקלים המתאימים התחרו ביניהם למען הקבוצה, בעוד שאר חברי הקבוצה מעודדים מסביב. התחרות מגבשת את המועדון, האוירה הייתה חברית, ספורטיבית ומלאת תמיכה.

בשמינית הגמר  ניצח מועדון סאקורה מול הקבוצה מחולון (באימונו של גיא מזרחי). הקבוצה עלתה לרבע הגמר שם ניצחה את המועדון מרעננה (באימונו של שוקי קואז). לאחר עליה לחצי הגמר, בקרב סוער וצמוד, הפסידה קבוצת סאקורה  הפסדנו לקבוצת "דרקונים" מפתח תקוה (באימונם של ערן ורדי, דור ורדי, ארז נבו,  אבי אילוז, ארתור קטייב ועוד), קבוצה המורכבת מארבעה מועדוני ג’ודו מפתח תקווה וחדרה.

 השלב הבא היה הקרב על המקום השלישי בו ניצח מועדון סאקורה בגדול מול קבוצה הוד השרון. הנציג הצעיר ביותר מהנבחרת, רועי וינברג, שהתחרה באותו יום גם בתחרות האישית, זכה לעלות לפודיום ולקבל את הגביע בשם קבוצת מועדון סאקורה.

את נבחרת סאקורה ייצגו בכבוד רב: עד 27 ק"ג יובל גונדא, עד 30 ק"ג רועי וינברג, עד 34 ק"ג תום רונס ונאור אינטרשטיין, עד 38 ק"ג תמיר רזגון, עד 42 ק"ג עידן שחר, עד 46 ק"ג אורי יציב, עד 50 ק"ג אופק זינר, עד 55 ק"ג נדב דרור, 55+ ק"ג דניאל סבג. 

בסוף התחרות אמר מנהל והמאמן הראשי של המועדון איגור רומניצקי: "בשנה שעברה זכינו לראשונה בגביע טורניר מזור,  אחרי כמה נסיונות. השנה הגענו עם מוטיבציה אדירה להחזיק שוב את הגביע למרות שחלק משמעותי של הרכב הקבוצה משנה שעברה עברו לקבוצת גיל קדטים ולא יכלו להשתתף בתחרויות ילדים. אני מקווה שבשנה הבאה  אנחנו נטפס עוד שלב ונגיע לגמר הטורניר. כמו כן, אני מודה לילדים על לחימה אדירה ולהורים על העידוד, הליווי והתמיכה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות