חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועים פרטיים בפארקים: כל ההגבלות

 

עיריית מודיעין מכבים רעות פרסמה השבוע תזכורת למדיניותה בנושא קיום אירועים פרטיים בפארקים הציבוריים שברחבי העיר, לפיה צריכים התושבים לפעול.

 

עיריית מודיעין מכבים רעות פרסמה השבוע תזכורת למדיניותה בנושא קיום אירועים פרטיים בפארקים הציבוריים שברחבי העיר, לפיה צריכים התושבים לפעול.

 לפי כללי העירייה חל איסור על עריכת האירועים הבאים: בר/בת מצווה, ברית מילה/בריתה, מסיבת אירוסין, מסיבת חינה, חתונה וכיו"ב. השימוש ברמקול, במערכות כריזה ובמערכות הגברה, למעט שימוש  ב"מדונה", אסור בהחלט. אין להתחבר למערכות הגן, לרבות למערכות המים, החשמל, התאורה וכדומה.

חל איסור על הכנסת חמורים וסוסי פוני לשטח הגן. אין להכניס ולהחנות כלי רכב בשטח הגן. אין לתחום או לגדר את מקום האירוע בצורה שלא תאפשר לעוברי אורח לעבור בפארק. חל איסור על הבערת אש בכל שטחי העיר מודיעין מכבים רעות, למעט באזור במרכז עינב המותר להדלקת מנגלים, שם גם קיימים מתקנים למנגלים (מול תחנת הדלק "מיקה"). אין לקיים חגיגה בשעות המנוחה, בין השעות 14:00 – 16:00, ולאחר השעה 23:00. חל איסור מוחלט לקטוף, לעקור, לגדוע או להשחית עצים וצמחים בגן. הצבת מתנפח טעונה בהצגת רישיון עסק תקף ואישור בטיחות וביטוח מתאים. בכדי להציב מתנפחים נידרש להציג אישורי בטיחות ופוליסת ביטוח בתוקף, ויש לפעול על פי הנוהל להפעלת מתנפחים של משרד החינוך משנת 2012. חל איסור להשתמש בקצף או מים לצורך הפעלת המתנפח.

יש לשמור על הניקיון, לאסוף את האשפה ולפנותה משטח הגן בתום האירוע. כמו כן, יש להקפיד על שמירת חוקי העזר העירוניים, אותם ניתן לראות באתר העירייה. קיום אירועים בפארק ענבה מצריך תיאום מראש עם מינהלת "אופק" בטלפון 050-5246754. בכדי לקיים אירועים בבית הכנסת החשמונאי העתיק (אום אל עומדאן), יש צורך לתאם מראש עם הפיקוח העירוני בטלפון: 08-6220300.

נהלים אלו תקפים לאירועים משפחתיים (ימי הולדת, התכנסויות משפחתיות וכו’) וכן לאירועים בית ספריים (מסיבות חגים, מסיבות סיום שנה וכו’).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות