היי רביד, אחלה שאלה!
יש 2 גישות מרכזיות לגבי בחירת התוכן השיווקי
1. מה מעניין את הקהל
2. מה אני חושב שחשוב
שתי הגישות רלוונטיות ונכונות, בתחילת הדרך אני ממליץ ללכת יותר על גישה 1 - מה מעניין את הקהל.
מה הכוונה?
הלקוחות שואלים אותך שאלות כל הזמן
אם זה בשיחות טלפון, תגובות לפוסטים, הודעות ווטסאפ או התייעצויות בפורומים וקבוצות
קח את אותן שאלות ותכתוב עליהן!
זו הדרך הפשוטה והוודאית ביותר לבחור תוכן רלוונטי שיעניין את הקהל,
מהסיבה הפשוטה שזה מה שהקהל אומר שמעניין אותו :)
הגישה השניה באה לידי ביטוי אחרי שכבר צברת ניסיון והבנה בתחום המקצועי שלך וברשת החברתית,
כשאתה כבר רואה על מה מגיבים יותר ומה הנושאים המעניינים את הקהל,
בשלב זה אתה יכול לבחור לכתוב על מה שלדעתך חם, חשוב ומעניין
רק שוב - ממליץ להתחיל בגישה הראשונה
0528065656