חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יש לי שאלה לאדוני ראש העיר

 

אנו שמחים לבשר לכם שמהיום אפשר להיכנס בפורום המומחים של עיתונט, לקטגורית ראש עיריית מודיעין, לכתוב את שאלתכם והיא תגיע לראש העיר בתוך דקות. זמינות ועיתויי התשובה עצמה, יהיו תלויים במורכבות השאלה ובלו”ז של ראש העיר.  ואם מעניינים אותכם דוקא התחבורה, דת, רווחה, חינוך, נוער , תרבות וספורט?  הרב המקומי ומחזיקי התיקים מחכים לשאלותיכם

 

אפשר להירשם לאחד מימי א’ ולנסות להשתחל ולגנוב כמה דקות ללשכת ראש העיר, אך לך תמתין עד שתורך יגיע. אפשר כמובן גם להעלות את מחשבותיכם בדף הפייסבוק ואפשר לטייל בימי שישי בקניון, היום האהוב על חיים ביבס להתחככות עם הציבור.

הכל אפשרי על היתרונות והחסרונות, אבל  בעיתונט חשבו שאולי יש עוד דרך, ואיך לא חשבו על זה קודם.

לפני כחודש העלתה רשת עיתונט מיזם חדש: הכה את המומחה - פורום מנהלי פורומים מכל התחומים, החל מפורומי אנשי מקצוע שונים, המשך לעמותות ואגודות, ש.י.ל ועד  סגני ראש העיר וכן חבר המועצה המחובר לדור הצעיר, אלעד שמעונוביץ. כן, ואפילו הרב יעקב צ’יקוטאי ישמח לעמוד לרשותכם  בשאלות הלכה וכאלה. כנסו למוניציפלי.

ומהיום, אנו שמחים לבשר לכם שגם ראש העיר חיים ביבס קיבל קטיגוריה משלו, ומהיום אפשר להיכנס לפורום המומחים, לקטגורית ראש עיריית מודיעין, למלא את שאלתכם והיא תגיע לראש העיר בתוך דקות. זמינות ועיתוי התשובה עצמה, יהיו תלויים במורכבות השאלה ובלו"ז של ראש העיר

אז איך זה עובד. נכנסים לאתר עיתונט  או ישירות לפורוםמקליקים על הקטיגוריה המבוקשת כגון ראש עיריית מודיעין, (לסגנים ולרב - דרך קטיגוריית - העיריה), ממלאים את הפרטים והשאלה ובזה נגמרה עבודתכם. אם תהיו מעונינים לקבל התראה במייל שלכם על קבלת התשובה, תוכלו למלא את כתובת המייל בנוסף לפרטים.

בכל הפורומים למעט זה של ראש העיר, ניתן לשלוח שאלות באנונימיות מוחלטת. רוצים לקבל התראה על תשובת אותו מוחה, תוכלו להשאיר את המייל שלכם. לא מעונינים... לא חובה. כנסו מידי פעם כדי לבדוק שהתשובה אכן עלתה לאוויר.

בפורום ראש העיר כאמור, הכללים טיפה שונים. יש למלא   גם טלפון וכתובת. (מייל כאמור, לא חובה)

ביבס: "ציבור יקר. אני עומד לרשותכם בפורום הנ"ל ואשמח להשיב על שאלותיכם והערותיכם, כמובן בהתחשבות במגבלות הזמן בלו"ז שלי"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות