חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפגש החיילים הבודדים לדורותיהם בבית אלמוג שילוני

 

עמותת בית אלמוג שילוני כנסה את החיילים והחיילות הבודדים, המתגוררים בבית היום ואת הבוגרים שגרו בו בעבר, לערב מרגש

 

בית אלמוג שילוני נפתח בשנת 2015, כחצי שנה לאחר הפיגוע הנורא, בו נרצח סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל בידי מחבל.

מאז הקמת הבית בשכונת שיר השירים במודיעין, התגוררו בו מספר מחזורים של חיילים בודדים, ובשנת 2020 נפתח בית נוסף בשכונת הנחלים בעיר, ובו מתגוררות היום בנות המחזור הראשון של חיילות בודדות.

לראשונה מאז הוקם בית אלמוג שילוני, התקיים מפגש של כל החיילים הבודדים לדורותיהם. אל המפגש הוזמנו כל החיילים והחיילות, שגרו בבית בעבר ומתגוררים בו בהווה, והתקיים בו שיח משולב בהנאה והרבה מאד התרגשות.

מיכל ויוסי שילוני, הוריו של סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל, פגשו את החיילים והחיילות, וזכו לשמוע על התרומה המשמעותית, שמפעל ההנצחה שהקימו תרם לחייהם של החיילים והחיילות, ועל כך שבזכותם זכו לקבל לא רק קורת גג, אלא גם משענת, גב ומשפחה, להם חיילים בודדים כה זקוקים.

מעבר לשמחה וכיף, היה לכל אחד מן החיילים רגע אישי, של הסתכלות פנימית והבנה לגבי הדרך שעבר או עובר/ת, וכל אחד והם שתפו לגבי משמעות הבית ותרומתו לחייהם.

להצלחת הערב תרמו מתנדבי עמותת בית אלמוג שילוני, וכן אנשים טובים שתרמו את הכיבוד, האביזרים ואת הצילומים.

דקלה ארזני בן ברוך, מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני, אמרה כי היא מבקשת להודות לכל מי שהתנדבו ותרמו להצלחת הערב: לצוות שהיה אחראי על תרומת הבשרים, המנגל המשובח והמעשנה - כפיר גולדהמר מסעדת "פיטמאסטר חוויה של בשרים" בפתח תקוה; דניאל הלר – מ"סודות המעשנה", המארגן עם חבריו אירועים מושקעים לחיילים; מרכז הבשר; "אטליז יואב" - יניב בכבוד ממבשרת ציון, שתרמו את הבשרים המשובחים לערב; כרמל דיירקט – שתרמו את המעשנה המצויינת.
עוד הודתה ארזני בן ברוך לצלמי הבית המקצועיים, גיל דור ויואב ניר, שהולכים עם העמותה כברת דרך, מצלמים בהתנדבות ונענים לכל בקשה; וכן למתנדבות העמותה, אילה אוגבונה, שמלווה את העמותה מראשיתה ונענית לכל בקשה, וכן ליפעת ליפשיץ, שהצטרפה לעשייה עם הרבה אנרגיות וטוב לב.

התודה הגדולה של משפחת שילוני והעמותה הופנתה אל החיילים והחיילות, על שהגיעו, פרגנו, ושתפו בחוויות שלהם מן הבית ומהתפקיד המרכזי שהיה ועדיין יש לו בחייהם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות