חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

    הורוסקופ:  2 – 8 בנובמבר 2018

 

  התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  2 – 8 בנובמבר 2018

 

 טלה

השבוע יודגש הצד הביקורתי והפרקטי של החיים, והדבר יעיד על תחילתה של אנרגיה הטומנת בחובה אחריות ותובענות. אנשי העסקים שבכם ישלבו יוזמה שתזמן אתגרים. עם זה, עליכם להקפיד ללמוד את כללי המשחק ולבחור מסגרת מחייבת שתאפשר לכם להיות שקולים ואחראים. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה, והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים.

 שור

ימים אלה חשובים לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים. לקראת המחצית השנייה של השבוע תחוו השגת יעדים, שבעקבותיה תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות, או שאנשים בעלי עוצמה ייצרו איתכם קשר ותהיה אווירה של התחדשות ולקיחת סיכונים. סגלו גישה רצינית ואחראית.

 תאומים

לתאומים חסרי המנוח אין סבלנות ללחצים ולעומסים המלווים תקופה זו. המחצית השנייה של השבוע עשויה להתיש אתכם. חוסר הוודאות שאופף אתכם גורם לכם להיות קצת ביקורתיים, חריפים, ציניים וחדים. גם התקשורת עם הסביבה עלולה להיות אגרסיבית ולהתאפיין בעימותים. שימו לב למחצית השנייה של השבוע. מומלץ להיות ענייניים ומחושבים ולהימנע מסיכונים עתידיים.

 סרטן

מערך הכוכבים עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. אתם עשויים להיכנס למצבי מתח, במיוחד אלה המתמודדים עם משבר ו/או עם קונפליקט. אף על פי שמצבכם משתפר, אתם חשים לעיתים שהדברים תקועים (אין כל נכונות להתפשר והתגובות עשויות לגלוש לקיצוניות, תוך שימוש בדרכים לא לגיטימיות. בכל מקרה, אי אפשר להימנע מעימות.

 אריה

מומלץ לא להעמיס על הגוף טרדות פסיכוסומטיות, שכן חולשה ועייפות עושות אתכם פסימיים ומלאי דאגות לא מוצדקות. מאחר שענייני בריאות ועבודה יעמדו על הפרק, מומלץ להתעסק בפעילות ספורטיבית. ייתכן שאתם מתמודדים עם יותר מדי תסכולים בגלל דברים שלא מסתדרים. אתם מרגישים צורך לחפש דרכים חדשות ולהפתיע, ותתאכזבו אם הדברים לא יסתדרו כרצונכם.

 בתולה

במהלך החודש יש אפשרות לקבל הצעה מעניינת ולשקול אותה. עם זאת, מומלץ לגלות זהירות בענייני כספים והשקעות. המישור הסקסי/רומנטי: מעלה רבים מכם לגבהים מרשימים. חיי חברה יתפסו חלק חשוב בחייכם, מצב שיוציא אתכם מהשגרה שבה הייתם נתונים בחודש שעבר. קשר חדש עשוי להתחיל ולהתפתח, גם אם יידרש לעמוד בלא מעט ניסיונות ומבחנים.

 מאזניים

אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה, שכן בקרוב תעלה אפשרות שתוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם. מודעות: בימים אלה נבחנות מערכות היחסים שלכם. יש נטייה לעצבנות ולחוסר שקט ביחסים, צורך חזק ופתאומי בחופש אישי, ואולי גם קצרים בתקשורת כשדברים לא קורים כפי שרציתם ותכננתם. השתדלו לשמור על איפוק.

 עקרב

אלה הם ימים הנוטעים בכם תקוות מחודשות. זוהי תקופה חיובית לפעילות פיזית, לאנרגיה מבוקרת ולכוונות שיהפכו למעשים בשטח מלווים ברעיונות חדשים לגבי העתיד. מבט עתידי: אתם מצליחים בזכות כושר שכנוע, קסם אישי ואינטואיציה להשיג הישגים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. בין לבין הימנעו מהערה חסרת טקט שעלולה לקלקל לכם.

 קשת

דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, יש סיכוי לקדם עניינים ולצאת די במזל מתסבוכות שלא נראה להן, פתרון.  שימו לב לבעיה פיננסית שלא צפיתם אותה. יש סיכוי לקדם עניינים ולצאת די במזל מתסבוכות שלא נראה להן פתרון. במקביל, הימנעו מהוצאות חריגות עד יעבור זעם. לקראת המחצית השנייה שמרו על אנרגיה מבוקרת. האנרגיות חוזרות בהמשך השבוע.

 גדי

ההתפתחות המקצועית שלכם מרכזית עבורכם, דברים יתחילו לזוז ויש מגמה לקדם הזדמנויות ויעדים מבטיחים. תקופת עקרב חיובית עבורכם. הצורך בהישגים מקצועיים ממשיים בולט מאוד, ועבור גדיים רבים, העבודה היא חייהם. התקשורת עם הסביבה זורמת בקלות רבה יותר, ויהיה קל יותר גם בנסיעות, בלימודים ובכל מה שקשור לדיבור ולכתיבה. המישור החברתי מבטיח.

 דלי

השבוע הקרוב לא יהיה נוח, במישור המקצועי תצטרכו להשקיע יותר כדי לשמור על מעמדכם והישגיכם. ייתכנו מניפולציות שעלולות להאיץ מגעים חתרניים שיהוו קטליזטור. זו לא דרככם לשבת בשקט ולהמתין עד יעבור זעם. תתקשו לנוח בגלל תחושת אי-וודאות, אך מומלץ בכל זאת לנסות להירגע כדי להימנע משקיעה לחיבוטי נפש ומתחושה מלנכולית.

 דגים

אתם מחפשים חוויות מרגשות כדי לברוח משגרת הקשר המוכר. כדאי להתחבר עם ידידים או אנשי מפתח שיעזרו לכם בקידום תוכניות אישיות או עסקיות. התחום החברתי והיצירתי: מעלים את הרף שלכם לגבהים אדירים ונוטעים בכם רצון ודחף לאתגרים בעלי חזון. כדאי להיענות להזמנות למפגשים. יש לכם קסם אישי רב שיזמן הצלחות עסקיות. רעננו מגעים גם בחו"ל.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

      

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות