שלום אמיל,
יש שפע של דרכים להגדיל את קהל הלקוחות של העסק הפרטי, ולכן אתמקד בשאלה ממה כדאי להתחיל כשרוצים להגדיל את כמות הלקוחות.
ויש שלוש תשובות על השאלה הזו: 1)חשיפה, 2)חשיפה, ו-3)...חשיפה.
בעל עסק יכול להציע את המוצר והשרות האיכותיים ביותר, אבל אם אף אחד לא ידע שהוא קיים, אז גם לא יגיעו אליו כדי לרכוש ממנו.
בעבר, חשיפה במדיה עלתה הון, ומעט מאד בעלי עסקים יכלו להרשות לעצמם לשלם על מודעת פרסומת בעיתון, שלא לדבר על מחירי הפרסומות בטלויזיה.
היום בעידן גוגל והרשתות החברתיות, בעל עסק יכול לפרסם את עצמו בעלויות נמוכות מאד, ואפילו בחינם!
לדוגמה - שני מנועי חיפוש שבהם ניתן היום לפרסם את העסק בחינם הם Google My Business ו-easy , ולחשיפה הזו יש אפקט כאשר מחפשים בעל מקצוע בתחום שצוין בפרסום החינמי הזה.
ואם בעל העסק רוצה להשקיע כסף על מנת להגדיל את החשיפה שלו, מומלץ לו להשתמש בשירותי הקידום הממומן של פייסבוק - עלות הפרסום מסוג זה נמוכה מאד יחסית ורמת החשיפה עבור עלות זו היא טובה, כאשר ניתן גם לסנן ולמקד את הפרסום לקהל היעד הספציפי המתאים לעסק.
יש להדגיש כי הנכתב כאן הוא בהכללה, וכמובן שיש להתאים לכל סוג של עסק את הפרסום האפקטיבי ביותר עבורו, ובהתאמה לתקציב שבעל העסק מוכן להשקיע בפרסום זה.
בעלי עסקים המעוניינים לקבל את כל אפשרויות הפרסום בחינם (ויש שפע כאלו), את כל האפשרויות לפרסום אפקטיבי בעלות נמוכה, ואת התאמת הפרסום הטובה ביותר על פי סוג העסק, מוזמנים לפנות אליי לשיחת ייעוץ לא עלות.
יוסי לוי - השלב הבא, ליווי עסקי...אבל מאד אישי.
0508855322