שלום גלי,
יש שתי סיבות עיקריות לצורך לשפר את מערך השיווק - הראשונה היא שהשיווק שלך אינו מביא לתגובות שרצית לקבל מלקוחות פוטנציאליים- שאלות, בקשה למידע נוסף וכד'.
השניה והעיקרית היא שהשיווק אינו מביא לתוצאות הפיזיות המשמעותיות שהיה אמור להביא - הגדלת מכירות של המוצר שלך או הגדלת כמות הלקוחות המגיעים אלייך לקבל את השרות שאת מציעה.
מאחר וציינת שרוב הפרסום שלך נעשה דרך הפייסבוק, הנה הנקודות שאת צריכה לשים לב אליהן - גם הפרסום האורגני וגם הממומן בפייסבוק אמורים לייצר את מה שנקרא 'משפך שיווקי'.
'המשפך השיווקי' מתחיל מתגובות הגולשים שהצלחת ליצור לפוסט שהעלית בפייסבוק, והמשמעותיות ביניהן הן התגובות שיש בהן שאלה או בקשה לפרטים נוספים על מה שהצגת בפוסט.
תמיד חשוב שתתייחסי לכל תגובה לפוסט, והכי חשוב- שתשובותייך לשאלות או בקשות המידע יהיו כאלו המזמינות את המתעניין להמשיך איתך בשיחת טלפון.
שיחת טלפון שיווקית טובה תהיה כזו היוצרת אצל אותו מתעניין את הרצון להגיע אלייך לפגישה על מנת לבחון את השרות שאת נותנת או את המוצר שאת מוכרת.
ואם הצלחת להביא את האדם להגיע אלייך לפגישה במשרדך, בקליניקה, או בחנות שלך - זו הצלחה משמעותית! ועכשיו תנהלי איתו את השיחה הפרונטלית הסוגרת את העסקה והופכת אותו ללקוח משלם.
*אכן יש מקרים שהעסקה נסגרת כבר שיחת הטלפון במידה ואין צורך בפגישה פרונטלית.
כל שלבי התקשורת עם המתעניין, משלב נוסח הפוסט, דרך ההתכתבות איתו, שיחת הטלפון איתו והפגישה איתו, הם למעשה 'המשפך השיווקי', ולכל שלב כזה יש תסריט ברור כיצד לנהל אותו - יש מבנה מוגדר כיצד לכתוב פוסט בצורה המביאה את הקורא להגיב עליו, כיצד לענות לו על תגובתו בפוסט כך שירצה לשוחח טלפונית, וכיצד לנהל איתו את השיחה הפרונטלית שסוגרת את העסקה בפועל והופכת אותו ללקוח שלך.
אני מזמין אותך לפנות אליי ולקבל את כל שלבי המשפך השיווקי משלב הפוסט ועד שלב סגירת העסקה בשיחה.
יוסי לוי - השלב הבא
ליווי עסקי, אבל מאד אישי
0508855322