חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

משה אופניק חזר בתשובה ב-443

 

מכונית גולף גנובה שנעצרה בכביש 443 נרכשה עפ"י המסמכים מ"משה אופניק". במשטרה לא חיפשו ברחוב סומסום, אלא דווקא בירושלים ומצאו את משה אופניק שחזר בתשובה

 

רכב מסוג גולף נעצר לבדיקה על כביש 443. ברכב נהג פלסטיני, תושב הכפר קטנא. כבר בבדיקה הראשונה הוברר כי הרכב נגנב בחודש יולי השנה מירושלים.

בחקירתו טען הנהג בתוקף כי הוא רכש את הרכב מיהודי, תושב נבי סמואל. כדי להוכיח את טענתו, שלף האיש את מסמך זכרון הדברים עליו חתום המוכר.

להפתעתו הרבה של החוקר, רס"מ יוסי בנהרוש, מתחנת בנימין, שמו של המוכר היה לא אחר מאשר: משה אופניק. אולם מסתבר כי אותו יוצא רחוב סומסום דווקא השאיר לקונה את מספר הטלפון שלו, מספר שהקידומת מובילה דווקא לירושלים ולא לרחוב סומסום.

החוקר התקשר ובצד השני של הקו ענה תושב ירושלים, חרדי, חוזר בתשובה שהודה כי אכן הוא שמכר את הרכב לפלסטיני בסכום של 5000 שקלים. לדבריו הרכב נמכר לפירוק.

מהבירור המשטרתי עלה כי מדובר ברכב ששייך לתושב זר שאינו נמצא בארץ. הרכב נמכר על ידי היהודי החרדי מכיוון שהוא ראה בו מטרד ומפגע סביבתי, לא לפני שביקש מהעירייה לפנותו ונענה בשלילה כי הרכב "כשר" ורשום כחוק.

את הכסף שקיבל הפקיד האיש אצל רב ירושלמי מוכר והתחייב להעבירו למשטרה. המשטרה תעביר את הכסף לחברת הביטוח, יחד עם הרכב ששווי השוק שלו הוא כ- 40 אלף שקלים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות