חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פדופילים בעיר: האם צריך לדאוג?

 

3 סיפורים עם דמיון מטריד ביניהם ארעו במודיעין בחודשיים האחרונים:  תושב העיר בן 41  נעצר באשמת ניסיון לשידול נער, פדופיל נוסף שנעצר באמצעות שוטרת סמויה ולאלה תוסיפו את הסיפור המוזר שארע לילדה בת 9 בפארק החבלים. המשטרה: ”אנו ננהג באפס סובלנות”

 

האם יש קשר בין המקרים שאירעו בחודשים האחרונים בעיר שהמשותף להם הוא חשד בפדופילים?  

ונתחיל מהסוף.  בשבוע שעבר התקבלה הודעת דוברות  של דגנית כרמי, דוברת משטרה מחוז תל אביב ולפיה פרשת הפדופיל בן ה 37 שנצער לפני מס’ שבועות כשנפל ברשת שטמנה לו שוטרת סמויה, נכנסה להילוך גבוה, שופט בית המשפט חתם על הארכת מעצרו של החשוד.

לפני כ 10 ימים, החליט בית משפט שלום לשחרר את החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים, אך ערעור המשטרה על ההחלטה הביא בסופו של דבר  להארכת מעצרו. בשבוע שעבר,

מהמשטרה אגב,  לא התקבל שום אישור לפרסומים שונים  ולפיהם הוגש נגד החשוד כתב אישום. כל מה שנמסר ע"י המשטרה הינו: "לאחר שגובשה תשתית ראייתית כנגד החשוד, ניתנה הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז ת"א ומלוא חומר הראיות הועבר להמשך עיונם וטיפולם.

אבל זה לא היה המקרה הראשון.  ביום ה 7.3  פרסמנו כאן כי:   תושב העיר בן 41.  ניסה לשדל נער בן 15.  "משטרת ישראל", כך פרסמנו אז,  "עצרה אתמול תושב מודיעין בן  41 בחשד שהתכתב אתמול באפליקציית הכרויות עם  בגיר אחרר וניסה לשכנעו להיפגש   לצורך מפגש מיני. כאשר הגיע החשוד  לנקודת המפגש, המתינו לו שוטרי התחנה שעצרו אותו במקום.

מס’ ימים לאחר מכן פרסמנו ידיעה  נוספת שאומנם לא נסתיימה במעצר  כי החשוד נמלט, אך הקפיצה תושבים רבים לאחר שקראו בכלי תקשורת בלתי אחראיים שיתכן שמדובר באירוע על רקע לאומני: .  "גבר נטפל לילדה בת 9 בפארק החבלים".   בסופה של החקירה הודיעה המשטרה שאין מדובר בעניין לאומני,  מה שנותר זה שמדובר בגבר סוטה.

ברור שאין מדובר בחוט מקשר בין  3 המקרים, ואולם אין ספק שסמיכות המקרים מטרידה, בעיקר כשמדובר בעיר  מרובת ילדים ושחלקם הגדול של ההורים עובדים מחוץ לעיר. 

אז מה על ההורים לעשות? המשטרה עושה מה שהיא יכולה, ולכדה שניים מה 3, אבל את ההורים זה לא ירגיע.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל עושה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ומשקיעה את כל המאמצים באיתורם של פדופילים האורבים ומסכנים את ילדנו. המשטרה תנהג באפס סובלנות, תחקור בנחישות ובמקצועיות כדי להגן על ילדינו"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות