חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סייעות נאלצו להגיע חולות לעבודה

 

מצוקת כוח אדם בחינוך המיוחד אילצה סייעות להגיע חולות לעבודה. ועד העובדים: "חוסר אחריות מצד המערכת". העירייה: "כיום אין מחסור בסייעות"

 

בישיבה משותפת בין נציגות עובדי עיריית מודיעין וציבור עובדי מגזר החינוך המיוחד הועלתה טענה קשה בנוגע למחסור בסייעות מחליפות לאותן עובדות שנאלצות להעדר מהעבודה בשל מחלתן או מחלת בני משפחתה.

השבוע שלח יו"ר ועד העובדים בעירייה, אילן בן סעדון, מכתב אל מנכ"ל העירייה ובו כתב כי מתוך ראיית טובת עובדי העירייה ובני משפחתם ומתוך ראיית טובת הילדים בחינוך המיוחד, הונחו הסייעות שלא להגיע לעבודה בהיותן חולות.

בן סעדון: "אנו בועד העובדים לא יכולים להשלים עם מצב בו מחייבים את הסייעות להגיע חולות לגן וזאת רק בשל הסיבה כי אין סייעות מחליפות. זה חוסר אחריות מצד המערכת ומיותר לציין כי הדבר נוגד את חוק חופשת מחלה. כולי תקווה כי הנהלת העיר תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לוודא כי תהיינה סייעות מחליפות ותימנע אי הנעימות."

בתגובה נמסר מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "בתחילת שנת הלימודים אכן היה מחסור בסייעות חינוך מיוחד והעירייה פרסמה מודעות "דרושים" בעיתונות המקומית. כיום אין מחסור בסייעות ואין כל בעיה בנושא. כמובן שסייעות אינן נדרשות להגיע לעבודתן חולות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות