חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

המנהלת המיתולוגית של בי”ס ”היובל” פורשת לגמלאות

 

לפני כחודש וחצי פרסמנו ידיעה בענין הפסקת עבודתם של כמה ממנהלי בתי ספר בעיר . עתה נמסר כי בין הפורשות,  מנהלת ”היובל”,  גאולה ציטרונוביץ המיתולוגית, ופנינה שוויקי מבי”ס רמון  הפורשות לגמלאות. משרד החינוך יצא השבוע בפרסום מכרזים למשרת ניהול בתי הספר שהתפנו

 

כזכור, לפני מספר שבועות עדכנה העירייה על כך שארבעה מנהלים הודיעו כי לא ימשיכו לנהל את בית הספר בראשו הם עומדים בשנת הלימודים תשע"ז. הארבעה היו מנהלת בית הספר היסודי עמית ברעות, טלי כהן (הנמצאת השנה בשנת שבתון והחליפה אותה זיוה בביאן), לאחר שזכתה בתפקיד באגף מו"פ במינהל הפדגוגי של משרד החינוך, מנהל בית הספר היסודי ממ"ד שבטי ישראל, אבי ברגר, ומנהלת בית הספר היסודי יחד, גלית גרינבאום, שהודיעו כי לא ימשיכו לנהל את בתי הספר בשנה הבאה ומנהל בית הספר הממ"ד נתיב זבולון, מנחם פישר, שהודיע כי החליט לפרוש לגמלאות.

בימים האחרונים התקבלו במשרד החינוך בקשותיהן של מנהלת בית הספר היובל, גאולה ציטרינוביץ, המנהלת את בית הספר משנת 2001 ושל מנהלת בית הספר רמון, פנינה שוויקי, המנהלת את בית הספר משנת 2007, לצאת לגמלאות. כמו כן, המשרד אישר את בקשותיהן של מנהלת בית הספר רעים, רינה דוידי, ומנהלת בית ספר עידנים, עמליה ליידרמן, לצאת לחופשה בת שנה.

כידוע, המכרזים לבחירת מנהלים לבתי ספר יסודיים נעשים על ידי משרד החינוך באמצעות ועדה בראשות מנהל מחוז ירושלים, המפקחת הרלוונטית, אנשי מקצוע וראש מינהל החינוך בעירייה, כאשר המכרזים למחליפים למנהלים אלה יתקיימו בשבועות הקרובים.

ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך: "ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ז כבר בעיצומן, כאשר אנחנו נמצאים לקראת המכרזים לגיוסם של מנהלים חדשים למערכת החינוך המקומית. אני רוצה להודות למנהלי העיר שבמהלך השנים בהם כיהנו כמנהלים בבתי הספר היו שותפים מלאים לקידום וביסוס מערכת החינוך העירונית כמערכת החינוך מהטובות והמובילות בעיר ומאחלת לכל אחד מהמנהלות והמנהלים הצלחה רבה בהמשך דרכם."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות