חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בשבוע הבא: תרגיל העורף הלאומי  

 

ביום שלישי הבא, 20.9, יערך תרגיל העורף הלאומי בכל רחבי הארץ, תרגיל שיכלול גם את מודיעין מכבים רעות.

 

התרגיל יכלול אזעקות ניסוי צופרים ותרגול כניסה למרחבים מוגנים. אזעקה ראשונה תישמע בבוקר, על מנת לתרגל את המוכנות לשעת חירום במוסדות החינוך ובמקומות העבודה. האזעקה שניה תישמע בשעות הערב, וזאת על מנת לתרגל את המוכנות לחירום במרחב הביתי של כל אחד מאזרחי המדינה.

מטרת תרגיל העורף היא שהאזרחים, פיקוד העורף, הרשויות המקומיות ושירותי החירום השונים של מדינת ישראל יוכלו לבחון את פעילותם במקרה של מצב חירום ונפילת טילים בשטחה.

החל משעה 11:05 ולמשך עשר דקות ישמעו אזעקות עולות ויורדות ברחבי הארץ, לפי חלוקה לאזורים. במודיעין מכבים רעות תישמע אזעקה עולה ויורדת בשעה 11:09 למשך דקה וחצי, כמשך זמן התגוננות וההגעה למרחב מוגן. אזעקה נוספת תישמע בכל רחבי הארץ בשעה 19:05.

את ההתרעה על האזעקה ניתן לקבל באמצעות הצופרים הפרוסים בעיר, בערוצי הטלוויזיה המרכזיים, בתחנות הרדיו השונות, באתרי האינטרנט החדשותיים המרכזיים ובאתר ואפליקציית פיקוד העורף.

במהלך הפעלת הצופרים בבוקר יתקיים תרגיל ירידה למקלטים בכל מוסדות החינוך בעיר וכן ייפתחו המקלטים הציבוריים והמרחבים המוגנים במכבים ורעות, כאשר תושבים המעוניינים לתרגל כניסה למרחבים המוגנים מוזמנים לעשות זאת בשעות האזעקה.

העירייה תתרגל יחד עם כוחות החירום והביטחון תרחישים של נפילת טילים ברחבי העיר ואירועים שונים בשטח. במהלך התרגיל יתורגל מטה החירום העירוני ויחידת החילוץ והצלה תבצעה תרגיל חילוץ מהריסות באתר האימונים.

תושבי העיר שלא ישמעו את האזעקה מתבקשים לדווח על כך באופן מיידי למוקד 106 של העירייה בטלפון או באמצעות האפליקציה העירונית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות