חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הענקת מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים  

 

ביום ראשון האחרון נערך בחדר הישיבות בבניין העירייה טקס חלוקת מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים במסגרתו קיבלו חמישה בני נוער, תושבי העיר, מלגות על הישגים יוצאי דופן בתחומי המוזיקה והספורט.

 

 בטקס, שנערך בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, סגנו וממלא מקומו, שלמה פסי, המשמש גם כיו"ר ועדת המלגות ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר, זכו כל אחד מהחמישה: השחיין איתי כרמי, הג’ודאית עמר אטיאס, הפסנתרן נועם ונטורה, הג’ודאי נעם ליבה והטניסאית נטע תמיר, במלגה על סך 2,000 שקלים.

איתי כרמי עוסק בשחייה מזה 10 שנים, בהן זכה בתארים אלוף ישראל לנוער ב-200 ו-400 מטר חתירה ואלוף ישראל לגילאי 16 ב-200 ו-100 מטר חתירה. הוא מחזיק בשיא ישראלי לגילאי 16 – 18 בחתירה בבריכה קצרה וזכה להשתתף בשנים האחרונות בתחרויות בינלאומיות.

עמר אטיאס עוסקת בג’ודו 10 שנים וחברה בנבחרת ישראל. היא זכתה במקום הראשון באליפות ישראל שהתקיימה בינואר 2016 ובמהלך השנה אף השתתפה בתחרויות שונות ברחבי העולם.

נועם ונטורה מנגן בפסנתר כ-5 שנים, כשבין הישגיו ניתן למצוא זכייה במקום הראשון בדואט בתחרות הבינלאומית "קליידוסקופ" ובתחרות "כוכבים עולים" בלטביה, וכן זכייה במקום השני בתחרות בלטביה בנגינת סולו.

נעם ליבה עוסק בג’ודו מזה 12 שנים, בהן הספיק לזכות במקום הראשון באליפות ישראל ובמקום השני באליפות ישראל ג’וניור. מבחינת הניקוד, ליבה מדורג במקום הראשון למשקלו.

נטע תמיר עוסקת בטניס כ-9 שנים, כאשר עד כה הספיקה לזכות במקום הראשון באליפות ישראל ולפני כשנתיים יצגה את ישראל באליפות אירופה.

את המלגות האלה מקבלים בני הנוער מקרן מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים שהקימה העירייה במטרה לסייע בידיהם לקדם את יכולותיהם והישגיהם בענף בו הם מצטיינים ולהשתתף באירועי ספורט ומוזיקה ברמה הארצית והבינלאומית. ועדת המלגות, בראשות שלמה פסי, דנה ובחנה את מידת התאמתם של כל המועמדים למלגות ספורט ולמלגות מוזיקה, הן על פי הקריטריון המקצועי והן על פי הקריטריונים שנקבעו על ידי הוועדה. לאחר דיון ומעבר על הבקשות הוחלט פה אחד על ידי כל חברי הוועדה להעניק לבני נוער אלה את המלגות.

ראש העיר, חיים ביבס: "המלגות האלה הן הדרך שלנו להוקיר אתכם, בני הנוער בעלי הישגים יוצאי דופן בתחומי המוזיקה והספורט. יש לנו בעיר את בני הנוער הטובים ביותר בכל תחום, אתם גאוות העיר שלנו ואנו מודים לכם על כך. מגיעה תודה גם להורים שמלווים ותומכים לאורך כל הדרך, ואנו מצדנו נמשיך לעזור ככל שניתן."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות