חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

     תחזית שבועית:  1- 7 באפריל 2016 

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:תחזית שבועית:  1- 7 באפריל 2016 

 

        חוה מזר -  תחזית שבועית:  1- 7 באפריל 2016 

 

טלה

ירח חדש במזלכם (ברביעי-חמישי) עשוי לבחון את מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומסים נלווים בלתי צפויים. מומלץ לשמור על פרופורציות, שכן האנרגיה הקיצונית הזאת עשויה לסחוף חוסר סבלנות לתהליכים בולמים. הימנעו ממחלוקות ונקטו זהירות בנסיעות. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בשני-שלישי, אבל אתם מתחזקים לקראת ימים רביעי-חמישי.

 שור

ימים רביעי-חמישי עשויים להיות מעייפים. ראש חודש עשוי להעיד כי כושר ההתמודדות שלכם ירוד ולחצים כאלה ואחרים עלולים להשפיע עליכם. אולי בשל אנרגיה לא יציבה ומשתנה שתלויה בשיגיונות של אנשים ובנסיבות שאי אפשר לחזות מראש. בקרוב מאוד תהיה לכם אפשרות לפעול למען עתידכם, וזאת יאפשרו לכם הכוכבים לקראת ה- 20 באפריל והלאה לתוך חודש מאי.

 תאומים

הירח החדש (לקראת ימים רביעי וחמישי) עשוי להעיד כי מצב רוחכם נוטה להיות פעלתני והרפתקני. במישור החברתי תרגישו בנוח, במיוחד אם תתחברו לאלה שיש להם "ראש טוב". יש עכשיו משיכה לקשרים לא יציבים, מפתיעים וקיצוניים כמעט. לבודדים שביניכם: לא טוב היות האדם לבדו. עדיף לגלות יוזמה, להתאוורר, לצאת, לבלות, להיות רלוונטיים, מעניינים ומאתגרים.

 סרטן

השבוע תידרשו לגיבוש עצמאות ולהפגנת יכולת אלתור ותושייה. למרות רצונכם העז לשמור על יציבות, אתם מתמודדים עם סוגיות שמפריעות לתפקוד תקין. חשוב שתשכחו מהרגלי העבר וממחזור דפוסים ישנים שכבר לא תואמים את הלך הרוח של התקופה. זּה הזמן לבטא את יכולותיכם למצוא את שביל הזהב בין היכולת לחדשנות לבין שמרנות – כך תתאפשר עשייה מוצלחת במיוחד.

 אריה

אתם מצויים בשלב של גיבוש רעיון ותפיסות חדשות, וזה יותר תיאורטי מאשר מעשי, אך סיעור המוחות מועיל לכם, כשלאחריו יגיע השלב המעשי. אתם מושכים ונוטפי כריזמה. תוכלו להראות לעולם את היצירתיות האדירה שבכם, המחוברת לחדשנות. אם תעזו ותהיו פתוחים לשינוי, תוכלו להכיר אנשים מרתקים בארץ או בחו"ל. עקב אכילס: חבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות.

 בתולה

התמקדות במטרה ויעילות ארגונית נדרשים מכם עכשיו. שימו לב לראש חודש בימים רביעי-חמישי. נסו למצוא דרכים להסיח את דעתכם מסוגיות מטרידות, במיוחד במגעים עסקיים ופיננסיים. ייתכן שחלק מהשאיפות נראות לפתע רחוקות מאוד מטווח ההגשמה, אך התור שלכם יגיע מהר יותר מכפי שציפיתם, וסימנים ממנה יצוצו כבר לקראת המחצית השנייה של החודש והלאה לתוך מאי.

 מאזניים

הירח החדש (ברביעי-חמישי) מול מזלכם משפיע על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. יש מביניכם כאלה שסובלים מחוסר רגישות של אחרים כלפיכם. שתפו פעולה אך שימרו על עצמאותכם והימנעו ממפגשים עם טיפוסים קפריזיים, שהם אנשים בלי רגע שקט בנשמה. תיאלצו להשקיע מאמץ ניכר במציאת איזון אנרגטי. אל תניחו לטיפוס שתלטן לנהל לכם את החיים. התחברו לאנרגיה חיובית.

 עקרב

הירח החדש (ברביעי-חמישי) עשוי להעיד כי אי השקט המלווה אתכם נובע מהמתח הרב שאתם שרויים בו. אתם עובדים קשה ועסוקים מאוד, והתקופה הנוכחית בוודאי שאינה מפנקת. אתם טרודים מעל ומעבר בענייני דיומא וחשים קונפליקט בין הצורך שלכם בחופש ובעצמאות, ובין הלחץ הרב שמופעל עליכם. כניסת השמש ב- 20 באפריל לשור עשויה להעיד כי בהמשך החודש תתמלאו בחיוניות שתתאים למזגכם.

 קשת

שני-שלישי: האנרגיות נוטות להיות נמוכות אבל אתם מתחזקים בימים שלאחריו. ירח חדש (ברביעי-חמישי) עשויים להאיץ נסיעות וקשרים עם חו"ל בכלל זה. עשוי לסמל את החידוש שאמור להגיע במפתיע בזמן, במקום ובאופן הכי פחות צפויים. אתם זקוקים לאוורור, לנשימה עמוקה ולניתוק מהשיגרה הלוחצת עליכם לאחרונה. יואצו קשרים עם חו"ל וצפויה פריצת דרך לאמנים פעילים ומקוריים.

 גדי

ירח חדש (ברביעי-חמישי) עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. התקופה עשויה להקצין את הביקורת ואת הצורך בשלמות וכדאי שתציבו גבולות לדרישותיכם מעצמכם ומאחרים. המטרה עכשיו היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן מרווח נשימה. לא יזיק לכם לצאת קצת מהקליפה השמרנית ולחפש פתרונות יצירתיים לסוגיות בוערות.

 דלי

הירח החדש (ברביעי-חמישי) והימצאות כוכבכם אוראנוס בצמידות לשמש מגבירה את הצורך שלכם בעצמאות ואת חוסר הנכונות לקבל תכתיבים. מיקומו עשוי להעיד גם על הצורך להיות ייחודיים ומתחדשים. התקשורת פועלת כתדרים לאנשים מבריקים במיוחד, עניינים תקשורתיים תופסים את מלוא תשומת הלב שלכם, וקיימת שאיפה לחרוג ממגבלות היומיום מבלי לוותר על הביטחון שבשגרה.

 דגים

הירח החדש (ברביעי-חמישי) עשוי להשפיע על ההכנסות שלכם. זהו מצב שעלול להביא את הדברים בהפתעה – בזמן, במקום ובאופן הכי פחות צפויים. ייתכן שהנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים מפריעה לכם לראות את התמונה הכוללת. נסו לא להיות פזיזים והיצמדו לתוכניות שפויות. לקראת השליש האחרון של החודש תחל תקופה שתאפשר צמיחה והתפתחות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03    כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות