שלום נורית, היום יש כל כך הרבה אפשרויות ובאמת קצת קשה לבחור בפלטפורמה הנכונה ביותר לשיווק העסק.
יש יותר מדרך אחת לעשות שיווק דיגיטלי איכותי :)
הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור זה שזה צריך להיות פשוט וכייף!
אם את לא אוהבת פלטפורמה מסוימת, עדיף לא לפרסם בה!
אז בואי נבין מה האופציות ומה הדבר הנכון ביותר עבורך:
הרשמות המובילות היום בישראל הן: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ולינקדאין.
(מזל שאנחנו לא אמריקאים, להם יש עוד 10 לפחות...).
אידיאלית?
את רוצה להופיע בכל הרשתות האלו!
העניין הוא שזה לוקח ה-מ-ו-ן זמן...
את יכול לעבוד עם CANVA (זה קישור להרשמה) שמאפשרים שיתוף ישיר לחלק מהרשתות.
אפשרות נוספת היא לשלם למזכיר/ה או עובד לפי שעה שיעלה את התכנים שלך לרשתות השונות, מה שמשאיר לך רק את הכתיבה והצילום של התכנים ואל ההתעסקות בהעלאת התוכן (מה שלוקח המון זמן לפעמים).
גישה נוספת היא פשוט לבחור את הפלטפורמה המרכזית שאת פועלת בה.
במידה ואת עושה הכול לבד ואין לך צוות שעוזר לך, אני ממליץ להתמקד ברשת אחת או 2 לכל היותר לניהול השיווק הדיגיטלי שלך.
בחיתוך גס מאוד, זו חלוקת הקהל בין הפלטפורמות:
חשוב לדעת שהקהל בפלטפורמות משתנה כל הזמן!
אני נותן כאן הכוונה כללית שיכולה להשתנות.
טיקטוק - קהל צעיר
אינסטגרם - קהל היופי (קוסמטיקה למשל) וגיל ההתבגרות
פייסבוק - קהל מבוגר
לינקדאין - קהל עסקי
יוטיוב - קהל צעד/מתבגר אבל יש גם קהל בוגר
מה שאני ממליץ יותר מהכול זה להיכנס לרשתות השונות בתור משתמשת, לחוות אותן ולראות למה את הכי מתחברת.
אחרי שתראי מה הכי נוח וכייף לך - תבחרי ברשת הזו לשיווק העסק :)
0528065656