חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סיירת ”אורים”- סיירת הורים בסיור מיוחד לחנוכה

 

ביום שישי נר שלישי של חג החנוכה, נערך סיור חגיגי של סיירת ההורים בפארקים.

 

הורים מתנדבים מהסיירת הורים יצאו לסיור הנקרא "סיירת אורים" במהלכו חילקו סופגניות לבני הנוער בפארקים. ההורים סיפרו כי בני הנוער מאוד שמחו לפגוש אותם והודו להם על הסופגניות הטעימות. אחת המתנדבות סיפרה: "בכל פעילות של הסיירת אני רואה שליחות , אנו עושים מאמץ לגעת בבני הנוער ולדבר אל ליבם, חלוקת הסופגניות והתה החם עזרו לנו בכך ופיתחנו שיח מיוחד עם בני הנוער, פגשנו בפארקים השונים נוער מצוין ששמח לפגוש אותנו ומאוד הודה לנו על הסופגניות."

סגן ראש העיר, אילן בן סעדון: "אני גאה בהורים המתנדבים הפעילים בסיירת הורים שגם בחגים לא מוותרים ,יוצאים ופוגשים את בני הנוער, חלוקת הסופגניות הינה עוד אמצעי להגיע לבני הנוער והם עשו זאת בצורה יוצאת מן הכלל." מנהלת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, מיטל אשור: "מדהים לראות את קבוצת ההורים של סיירת הורים באים מלאים באנרגיות בשביל לחלק סופגניות לבני הנוער בפארקים.

לראות איך ההורים חוזרים לאחר חלוקת הסופגניות ,לשמוע כמה שהם נהנו מכך לעשות טוב לאחר, איזו רוח ההתנדבות דבר המעורר השראה חיובית ביותר. בכך גם ההורים נחשפים לעולם של בני הנוער ומי שצריך עזרה מקרב הנוער יודע שיש לו עם מי לדבר. אנו מזמינים את ההורים המעוניינים להצטרף לסיירת הורים ליצור עמנו קשר: 08-6992655."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות