חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רכישת ביטוח רכב באינטרנט // צרכנות

 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם באמצעות האינטרנט, דבר הכולל גם רכישה של ביטוחי רכב על כל יתרונותיה. לקרוא ולשמור

 

תפקיד האינטרנט בחיינו

בשנים האחרונות רוב האנשים בישראל עדים למהפכה הטכנולוגית. דבר זה בא לידי ביטוי בכמות הגדולה של המחשבים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית. בנוסף, לרוב העסקים יש אתר אינטרנט המציע שירותים ומוצרים שונים של החברה באמצעות אתר האינטרנט שלה.

כאן הגולש יכול לבחור לבצע רכישות באינטרנט בהתאם לימים ולשעות הנוחות לו. אם בעבר, הועלו תלונות כי האינטרנט הוא דבר חדש, כי לא לכל החברות יש אתר אינטרנט, כי הממשקים לא תמיד נוחים לביצוע פעולות שונות, כמו למשל רכישת ביטוח חובה לרכב וכי רמת האבטחה של האתרים אינה מספקת, נכון לשנת 2013 הדברים השתנו לחלוטין וניתן לומר כי רוב האנשים בוחרים לבצע את הרכישות שלהם באמצעות האתר המאובטח של חברת הביטוח ואתרי אינטרנט של סוכנויות שונות.

יתרונות רכישת ביטוח רכב באינטרנט

  • חסכון - כיוון שהמידע על ביטוח רכב זמין במשך רוב ימות השנה וסביב השעון וכיוון שניתן לבצע פעולות שונות בכל זמן נתון, נוצר מצב בו החיסכון בכסף ובזמן משמעותיים מאוד. אם בעבר, אנשים נאלצו למלא דלק, לנהוג, למצוא חניה, לעמוד בתור בשירות הלקוחות של החברה ולהגיע בשעות הפעילות, כיום ניתן לעשות את כל הפעולות תוך פרק זמן קצר מכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט.      
  • זמינות - אין הגבלה כלשהי של שעות הפעילות, אין מצבים בהם סוכן הביטוח אינו זמין בשעות הנוחות ללקוח. ניתן לרכוש ביטוח מקיף או כל ביטוח אחר לרכב בכל יום ובכל שעה בה מעוניינים. גם אם מדובר על שעות הלילה או שעות הבוקר המוקדמות בהן הסניף של חברת הביטוח עדיין סגור. מדובר על מערכות אוטומטיות ומאובטחות שתפקידן לאפשר ללקוח רכישה בטוחה ומהירה בנוחות מרבית.    
  • חוזה הפוליסה - ניתן לקרוא את כל החוזים של ביטוחי הרכב ואת הפוליסות השונות במתינות ובפרק הזמן הנוח ללקוח. ניתן לקחת את הזמן ולברר אודות כל סעיף וכיסוי עליו חותמים.                      
  • עלויות - פעמים רבות רכישת ביטוח לרכב באמצעות האינטרנט תהיה בעלות נמוכה יותר מאשר רכישת הביטוח באמצעות הסוכן וזאת משום שכאן אין עמלת תיווך לסוכן הביטוח.

 

למידע נוסף על ביטוח רכב וקבלת הצעת מחיר היכנסו לאתר 9,000,000.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות