שלום כנרת,
תודה על השאלה המאוד חשובה. זו שאלה שהרבה בעלי עסקים חווים ומתחבטים בה.
אני מזהה שהשקפת עולמך משקפת תחושה לא פשוטה מתוך משפטים כמו: "אני רודפת אחרי לקוחות" או "אני חוששת שזה ייראה כמו רדיפה אחרי לקוחות" או "אני לא רוצה להיראות נואשת".
ולכן לא בטוח שהקושי שלך נובע מהתנהגות הלקוחות (שעליהם אין לך שליטה) אלא דווקא מהשקפת עולמך.
בתחילת חיי העסק יש הרבה דחיות ו"נפילות" עסקה אבל לאט לאט תתחילי לשים לב להצלחות, וליחס ההמרה שלהן.
כלומר - כמה פעמים את מקבלת "כן" ומבצעת מכירה לעומת כל הבירורים והצעות המחיר שלך. זה יחס המרה. ברגע שאת מבינה את זה, זה מתחיל לשמח - שכן כל "לא" ודחייה שתקבלי מקרבים אותך להצלחה הקרובה.
בהצלחה כנרת ואל תאבדי תקווה,
ריקי
0506202585