חיפוש

 

 
פורום המומחים mcity
facebook שתף את פורום המומחים בפייסבוק   whatsapp

 

נושא ההודעה
שואל
מה עושים כאשר לקוח לא עונה לשיחת מכירה?
כנרת

מה עושים כאשר לקוח לא עונה לשיחת מכירה?

לקוח פונה אלי מבקש לדעת מידע על השירות שאני נותנת, קובעים שעה ואז הוא לא עונה לטלפון. מה עושים? מבחינתי זה זלזול וכבר מעיד על חוסר רצינות מההתחלה מצד שני אני רוצה להגדיל את העסק. איך לא לצאת נואש מצד אחד ומצד שני לשמור על הכבוד המקצועי שגם לא יראה שאני ”רודף” אחרי לקוחות? תודה
מה עושים כאשר לקוח לא עו...
הרחב

שלום כנרת,

תודה על השאלה המאוד חשובה. זו שאלה שהרבה בעלי עסקים חווים ומתחבטים בה.

אני מזהה שהשקפת עולמך משקפת תחושה לא פשוטה מתוך משפטים כמו: "אני רודפת אחרי לקוחות" או "אני חוששת שזה ייראה כמו רדיפה אחרי לקוחות" או "אני לא רוצה להיראות נואשת".

ולכן לא בטוח שהקושי שלך נובע מהתנהגות הלקוחות (שעליהם אין לך שליטה) אלא דווקא מהשקפת עולמך.

בתחילת חיי העסק יש הרבה דחיות ו"נפילות" עסקה אבל לאט לאט תתחילי לשים לב להצלחות, וליחס ההמרה שלהן.

כלומר - כמה פעמים את מקבלת "כן" ומבצעת מכירה לעומת כל הבירורים והצעות המחיר שלך. זה יחס המרה. ברגע שאת מבינה את זה, זה מתחיל לשמח - שכן כל "לא" ודחייה שתקבלי מקרבים אותך להצלחה הקרובה.

בהצלחה כנרת ואל תאבדי תקווה,

ריקי

0506202585

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות