פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
האם כדאי למכור או להשכיר דירה שהתקבלה בירושה?
חני

האם כדאי למכור או להשכיר דירה שהתקבלה בירושה?

שלום משה ירשתי את דירת הוריי אשר גרו במודיעין. דירה בת 5 חדרים במיקום נהדר ובמצב טוב. אנו תוהים אם להשכיר או למכור אותה. האם זה משתנה בהתאם לדירה או שישנם חוקים קבועים בדבר? אשמח לשמוע את דעתך
האם כדאי למכור או להשכיר...
הרחב

דירה זו השקעה טובה.
ואם אין לכם משהוא אחר להשקיע את הכסף. אז כמובן עדיף להשכיר את הדירה ולא למכור. תמיד יהיה אפשר למכור. ואת המכירה תעשו רק אם יש לכם השקעה טובה יותר.
או אם תצטרכו את הכסף למטרה מסוימת.

בהצלחה!
משה סלהוב

0524738156
  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

תתכוננו:  קיץ מודיעיני מגיע עם עשרות אירועים ומופעי ענק
תרבות בעיר
בית להגשמה עצמית או השקעה טובה?  עושים סדר עם סוכנת נדלן מתל אביב
מנהלת חדשה לבית הספר מעלות
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות