חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הושלמו העבודות להוספת נתיבים בכביש 3

 

כיכר שבנייתה תושלם בשבוע הבא הולכת להכפיל את מס’ הנתיבים מהכניסה המערבית לעיר עד 443

 

בשבוע הבא תושלם הקמתה של כיכר חדשה בכביש 3 העירוני, בקטע הדרך בין צומת הכניסה המערבי לעיר מכביש 443 לצומת עם רחוב עמק האלה. השלמת הכיכר תסיים למעשה את העבודות להכשרת מסלול נוסף לכביש מספר 3 ולמעשה יכפיל את מספר הנתיבים בקטע שבין הכניסה המערבית לעיר מכביש 443 ועד הכיכר הקיימת לכיוון עמק האלה. הכביש החדש ישדרג משמעותית את הכניסה לפארק הטכנולוגי ולשכונות המערביות של העיר.

בשל העבודות להשלמת הכיכר הודיעה העירייה השבוע כי בימים ראשון עד שלישי (11-13.8) בלילה, מהשעה 22:00 ועד לשעה 5:00 יבוצעו שינויים בהסדרי תנועה במהלכם ייחסמו הכניסה והיציאה הצפון מערבית  בכביש 3 שבין 443 לרחוב עמק האלה צפון.  כאשר במהלך שעות היום התנועה בכביש תתקיים כסדרה.

במהלך שעות העבודה  הכניסה לעיר והיציאה ממנה דרך כביש 443  תתאפשר מצומת שילת דרך, שדרות החשמונאים או מצומת מכבים-רעות דרך שדרות פרופסור יאיר פרג. המעבר לאזור הפארק הטכנולוגי תתאפשר מעמק האלה צפון או מעמק זבולון.

כביש מספר 3, הוא דרך יהודה המכבי המהווה כביש רוחב פנימי חשוב ביותר להתפתחות העיר, הנותן מענה תחבורתי לתושבי השכונות המערביות של מודיעין, מכבים-רעות. הכביש הפנימי נועד לקצר את זמן הנסיעה לתושבי שכונות המערביות בעיר ולחבר אותן לכביש 431 דרך הגשר שנבנה מעל ואדי ענבה. נוסף על הכביש הוכשרו לאורכו גם מסלולי אופניים ומדרכה רחבה עבור רוכבים, מטיילים והולכי הרגל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות