חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פארק המשפחה נחנך בעיר

 

שני פארקים חדשים נחנכו השבוע ברחבי העיר. ביום רביעי נחנך פארק המשפחה, ברחוב עמק זבולון וביום חמישי נחנך פארק הכוכב ברחוב בנימין.

 

שני פארקים חדשים נחנכו השבוע ברחבי העיר. ביום רביעי נחנך פארק המשפחה, ברחוב עמק זבולון וביום חמישי נחנך פארק הכוכב ברחוב בנימין. פארק המשפחה, הסמוך לבריכה העירונית הוא חלק ממתחם מרכז הספורט העירוני והוא משתרע על שטח של כארבעה דונם.

הפארק מיועד להפוך להיות מוקד פעילות לכל המשפחה וכל הגילאים המשלב את יתרונות מרכז הספורט והבריכה העירונית הסמוכים. הפארק כולל מספר אלמנטים מרכזיים. החלק הראשון, בצמוד לחנייה הקיימת של אולם הספורט הוא פארק הכלבים החדש.

פארק זה כולל שטח משחקים עם מתקנים משופרים עבור הכלבים שיכולו לשחק וליהנות ממנו ללא הגבלה. בחלק השני של הפארק, בסמוך לאולם הספורט הוקמה רחבת ריקודים עירונית עם עמדה קבועה למרקיד. המקום ישמש כמוקד עירוני לריקודי עם ובנוסף תשמש הרחבה גם את קבוצות הברייקדאנס וריקודי הרחוב כמקום מפגש עבור בני הנוער חובבי התחום.

בצמוד לרחבה הוקמו פינות ישיבה מקורות ייחודיות העשויות בטון צבעוני וצעיר. בחלקו העליון של המדרון נחנכה חורשת עצים ובסמוך לה שולבו שולחנות משחק ושולחנות פיקניק. חלק נוסף של הפארק כולל אזור משחקים לקטנטנים בתוכו שולבו מתקני משחק בחול המשלבים הדמיה של עבודות בניין כמו מנוף, טרקטור ועוד.

את מגוון הפעילות בפארק משלים מתחם רכיבה למיומנויות אופניים ובימבות לילדים הכולל משטח מוטבע של סימוני מסלולים, כיכרות, כבישים ומעברי חצייה לחינוך לבטיחות בדרכים. הפארק נחנך בטקס צנוע בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס ומנכ"ל החברה הכלכלית דורון ברק, שבנתה ופיתחה את הפארק כחלק מבנייתו של מתחם מרכז הספורט העירוני.

פארק הכוכב החדש שהוקם בשכונת השבטים כולל מתקנים בצורת כוכבי לכת ובהם כדור הארץ, שבתאי, מאדים, לוויינים ועוד. כזכור, את הרעיון להקמת הפארק העלה הילד, אביהו חזן, תלמיד בבית הספר האלה. אביהו הגיע לפני כשנה ללשכת ראש העיר, חיים ביבס במסגרת "דלת פתוחה", בעקבות מכתב ששלח בנושא לראש העיר.

בפגישה העלה אביהו הצעה להקמת פארק מיוחד למדע וגם הכין לפגישה דגם המדמה את מערכת השמש וכוכבי הלכת הסובבים אותה. אביהו הציע לביבס שהעירייה תקים גן כזה לטובת ילדי העיר. ראש העיר אהב את הרעיון והעלה אותו בפני הדרג המקצועי ולאחר בדיקה הוחלט לצאת לעבודה להקמת הפארק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות