חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

החשוד בהצתה במעצר בית

 

אז מה היה לנו השבוע, החשוד בהצתת חדר המורים בבי"ס מו"ר שוהה במעצר בית בת"א, ל"ג בעומר עבר בשקט יחסי, משאיות נעצרו בתוך העיר והשב"חים ממשיכים בשלהם

 

 

החשוד בהצתה בבי"ס מו"ר במעצר בית

שבוע וחצי חלפו מאז האירוע שהסעיר את העיר, הצתת חדר המורים בביה"ס "מור" ברעות דוקא, בי"ס שזכה לשבחים רבים, מפיק מתוכו טייסים וקצינים בכמות הנחשבת יוצאת דופן ביחס לגודלו של הישוב/שכונה.  ביה"ס נחשב במשרד החינוך כאחד ממוסדות החינוך שמשקיע  ושם דגש מאוד חזק על נושאי האלימות והסובלנות. בתחנת המשטרה בעיר לעומת זמן, לא היה זמן לעסוק בדיונים ובימים אלה הם שוקדים על הכנת כתב אישום נגד הנער. לדברי מפקד תחנת המשטרה רב פקד ברינה, הכנת כתב האישום מתקדמת במהירות וגם אם לא יספיקו השבוע להגישו לבית המשפט, הרי יש להם זמן עד ה 23/5 תום המועד בו שוהה החשוד במעצר בית. מעצר הבית אגב אינו בבית ההורים בעיר אלא אצל בני משפחה בתל אביב.

 

מבצע משאיות

בדרך כלל שוטרי העיר מתרכזים במה שמכונה בעגה המשטרתית "מבצע משקל", קרי, משאיות נעצרות לבדיקה ואם נמצא שהן נושאות מטען חורג ממה שמותר, הסחורה הלכה פייפן והנהג חוטף קנס רציני. השבוע כך נמסר, פעלו השוטרים אומנם מול המשאיות החורגות אך הפעם התווסף לזה מבצע נוסף: "מבצע המשאיות". למי ששכח, למודיעין נאסרה הכניסה למשאיות. מכביש לטרון 431 משעה 6.30-9.30 ומכביש 443 בשעות הערב. אבל לא כל הנהגים ממש "זוכרים" את השעות או מבחינים בתמרורים והשבוע כך על פי הדיווח חולקו לא פחות מ 13 דוחות, חלקם על עבירה כפולה, גם כניסה לעיר בשעות אסורות וגם מטען חורג.

 

חגיגות ל"ג בעומר- הסיכום

חגיגות ל"ג בעומר אמורות היו על פי ההיגיון להיערך בל"ג לחודש אבל במודיעין מתחו את לילות המדורות כמה שרק אפשר, ובתחנת המשטרה בעיר סברו שידי השוטרים יהיו מלאות עבודה. מפקד התחנה רב פקד ברינה אף לא לקח סיכונים והציב אפילו ביער בן שמן שיטור אך למזלם השוטרים לא היה להם מה לעשות. זה ביער, אבל בעיר עצמה כזכור הותרו להדלקת מדורות ב- 37 מגרשים שהם מספר אין סופי של מדורות, חלקן בעלי פוטנציאל נפיץ, קרי, החיבור בין בני נוער ואלכוהול. אז ימי האש עברו ובתחנה מסכמים: עבר טוב. עבר טוב הכוונה אליבא דה רב פקד ברינה, זה שהם איתרו 5 מקרים של "שפיכות" אלכוהול. 5 מקרים שאותרו אבל ברור שיתכן שהיו מיקרים שלא אותרו. כך מסביר ברינה מהו מקרה "שפיכה": "לא חשוב כמה בקבוקים או כמה משתתפים היו באירוע, זה נחשב מקרה אחד. צא ולמד מה היה באמת היקף התופעה.

 

ולסעיף הסוגר הקבוע- השב"חים

ומעניינים חריגים לשוטף. אז ראשית נעצר מסיע שב"חים ורכבו מסוג מאזדה . מעבר לכך נעצרו ברחבי העיר - ברחובות אסתר המלכה , אייר ועוד, 7 שב"חים שמאחר וזו לא הפעם הראשונה שלהם, הוגש נגדם כתב אישום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות