שלום אפרת,
אם אנחנו לא רושמים את כל ההוצאות אנחנו משלמים מיסים שאנחנו לא צריכים לשלם , כשאני מדבר על מיסים אני מתכוון למע"מ (אם זה עוסק מורשה) ומס הכנסה וביטוח לאומי (גם עוסק פטור משלם ביטוח לאומי ), אני אתן לכם דוגמא : הגיע אליי ספר ממייצג אחר לאחר שיחת תיאום שעשיתי איתו התברר כי לא רשמו לו הוצאות שכירות מדובר בהוצאה של 3,800 ש"ח בחודש ובשנה 45,600 מכיוון שהנ"ל נמצא בדרגת מס של 30% הנ"ל זרק לפח (כך אני קורא לתשלומים שאתה לא צריך לשלם) 13,680 מבחינת מס הכנסה ועוד 8,208 תשלומים לביטוח לאומי לא חבל.
בברכה,
ארז גריל
0526626700