חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת הכדורסל העירונית חוזרת

 

הקיץ הגיע ואיתו הגיעה גם ליגת הקיץ בכדורסל לתושבי העיר. השנה משתתפות בליגה 11 קבוצות הליגה

 

הקיץ הגיע ואיתו הגיעה גם ליגת הקיץ בכדורסל לתושבי העיר. השנה משתתפות בליגה 11 קבוצות הליגה. שיתמודדו על אליפות העיר. תואר בו מחזיקה קבוצת הויקינגים. כמו בכל שנה גם השנה צפויה אליפות מרתקת כאשר יש לא מעט קבוצות שרואות את עצמן מועמדות לגיטימיות לזכות באליפות הליגה.

בראש רשימת הטוענות לכתר מככבים הוויקינגים האלופים ששחקניה הם אנשי כוחות ההצלה והביטחון אבל הם יודעים שהשנה זה לא יהיה קל. קבוצת המאמנים שכבר זכו בעבר באליפות מתכננים להחזיר עטרה ליושנה בראשות שמעון סלל רודריגז שהביא השנה את שחקן הרכש של העונה דרור אברגילי כוכב בלק לייבל לשעבר. קבוצת איחוד בתי הכנסת שזה למעשה האולסטאר של ליגת בתי הכנסת בראשות הצמד רועי שרוני ליאור גוטמן שבמהלך החורף הקר השאירו את אולמות הכדורסל רותחים בליגת בתי הכנסת רוצים לטעות אליפות עירונית מה היא.

קבוצה נוספת שתקרא תיגר לאליפות היא קבוצת "אורן קינגס" קבוצת אנשי הפועל מודיעין בראשות אייל מזרחי ומאמן הקבוצה שלומי עמר. קבוצה נוספת שיכולה להיות הפתעת העונה היא ה"סקורפיונס", בה משחקים פליטי קבוצת הויקינגים בראשות עו"ד מעיין גרינברג. ביום שישי נפתחה הליגה כאשר הפייבוריטיות עמדו בלחץ של המחזור הראשון למעט איחוד בתי הכנסת שנוצחו על ידי קבוצת "שני בתשע שהפתיעה וניצחה בתוצאה 68-61.

המאמנים ניצחו את חזיז ורעם בתוצאה 91-46 קבוצת העגלקטיקוס ניצחו את אחווה ורעות בתוצאה 68-50. הסקורפיונס ניצחו בתוצאה 53-43 את מומרה והויקינגים התחילו את הדרך לשמירת התואר ברגל ימין אחרי ניצחון 54-36 על קבוצת פינת חן. ביום שישי הקרוב תצטרף קבוצת אורן קינגס למעגל המשחקים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות