חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הצעה: ברית ערים תאומות שלומי-מודיעין

 

ארגון "ארגמן" במודיעין מציע לראשי הערים שלומי ומודיעין לתכנן מראש אפשרויות לאימוץ ממוסד ומאורגן בעיתות חירום. שפו ל"ארגמן"

 

אלוף פיקוד העורף, יאיר גולן, אמר השבוע בחדשות ערוץ 10 את מה שידוע לכולם, כי מודיעין תהיה עיר מקלט לתושבים שיתפנו מישובי העימות במקרה של מלחמה. בצירוף מקרים מעניין עלה נושא זה גם בשיחה בין ראש העיר, חיים ביבס ויו"ר "ארגמן", אברהם כץ-עוז אשר הציע לראש העיר לאמץ את שלומי ולבחון אפשרות לסיוע מאורגן וממוסד לישוב בזמן מלחמה.

כזכור, במלחמת לבנון השנייה, פעלו ארגונים וקבוצות בעיר- כל אחד מנקודת המבט שלו- לקלוט מפונים מישובי הצפון. כך נוצרו לא פעם כפילויות, בלבול ומבוכה, ולא תמיד ניתן מענה הולם לאלה הנזקקים באמת לסיוע. במלחמת לבנון השנייה אספה הנהלת "ארגמן" תרומות כספיות לטובת נזקקים בשלומי. בעקבות הקשר שנוצר סיירו אנשי "ארגמן" בראשות כץ עוז בשלומי בשבוע שעבר ושוחחו על הרעיון לשיתוף פעולה עם ראשי היישוב.

"אני מקווה כי אפשר יהיה לגבש עקרונות לפעילות ממוקדת בשעת חרום, לאגם את כל המשאבים ההתנדבותיים בעירנו ולפעול יחד לקליטת מפונים משלומי או לסייע באופן אחר, לפי הצרכים. בינתיים יכולה להתקיים פעילות משותפת לבני נוער ולמתנדבים מבוגרים ממודיעין ומשלומי גם במהלך השנה. נוכל לייצר כך רעיון חדשני של ’ברית ערים תאומות’ בגבולות מדינת ישראל", הציע כץ עוז לראש העיר, חיים ביבס.

ראש העיר חיים ביבס הרים את הכפפה והזמין את גבי נעמן, ראש המועצה המקומית שלומי, לפגישה עימו במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות