חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אטרי: איגוד העסקים יחליף את מט”י

 

יו"ר פורום יוזמה, דרור אטרי, קורא לחבריו מהוועד המנהל של איגוד העסקים לקחת את המושכות ולהקים חברה בת לאיגוד שתספק את שירותי מט"י

 

בעקבות סגירת מט"י מור"ל לטיפוח יזמות עסקית במודיעין רמלה לוד, קורא השבוע דרור אטרי לאיגוד העסקים לפעול לקליטת העסקים שנשארו ללא מענה.

אטרי: "התבשרנו על הסגירה הסופית של מט"י מור"ל שהוקמה בשעתה כעמותה שנועדה לספק סיוע מקצועי לבעלי עסקים קטנים, על ידי איגום משאבים מקצועיים, הפנייתם לסיוע עפ"י הצרכים וליווי מקצועי של העסק עד לעמידתו על הרגליים. הנפגעים העיקריים מהסגירה הם היזמים שהסתייעו עד כה במט"י. שומה עלינו כאיגוד העסקים לפעול על מנת לסייע בידם".

כחבר נשיאות איגוד לשכות המסחר וכמי שמוביל שנים את העסקים הקטנים והבינוניים וכמייסד איגוד העסקים במודיעין אומר אטרי כי הוא חרד לעסקים הקטנים אשר ראו במט"י כתובת לסיוע וקידום עסקיהם. "לצערי המדינה כשלה בסיוע לעסקים אלה, כפי שכשלה בתחומים רבים הקשורים בטיפוח וקידום העסקים הקטנים והבינוניים".

אטרי: "איגוד העסקים במודיעין קם במטרה להוות גוף מייצג מקדם ומפתח עסקי את המגזר העסקי במודיעין והאזור. מחויבותנו כאנשי הנהלת האיגוד לדאוג בשעה זו לאותם עסקים שמוצאים עצמם ללא כתובת."

"אנו באיגוד העסקים נמנענו מלהציב שירותים מקבילים למט"י וכן לספק הכשרות מקצועיות הניתנות הן במט"י והן במרכז הרב תחומי. אבל, במצב בו מט"י חדלה מלפעול יש לפעול באופן מידי לקליטת העסקים אילו באיגוד העסקים. באיגוד נמצאים מיטב המוחות ואנשי המקצוע אשר יכולים בהתארגנות מידית להוות חלופה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות