חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תעודת הערכה למרכז פסג”ה

 

 מרכז פסג”ה (פיתוח סגלי הוראה) במודיעין, קיבל ביום רביעי 5.7.18 תעודת הערכה ממשרד החינוך, מחוז ירושלים. התעודה ניתנה על קידום הישגים פדגוגיים לשנת תשע”ח. בין הנימוקים של הוועדה: התרשמות מהשיטתיות, היסודיות ומארג העבודה המתואם עם צוותי המורים בבתי הספר והמנהלים

 

 מרכז פסג"ה (פיתוח סגלי הוראה) במודיעין, קיבל ביום רביעי 5.7.18 תעודת הערכה ממשרד החינוך, מחוז ירושלים. התעודה ניתנה על קידום הישגים פדגוגיים לשנת תשע"ח. בין הנימוקים של הוועדה: התרשמות מהשיטתיות, היסודיות ומארג העבודה המתואם עם צוותי המורים בבתי הספר והמנהלים.

ביום רביעי האחרון, בישיבת המועצה, עדכן ראש העיר, חיים ביבס כי בשבועות הקרובים יחלו העבודות להקמת מרכז הפסג"ה החדש, שימוקם ברחוב יצחק רבין, בסמוך לאולם הספורט "השבטים". המרכז ישתרע על פני 1,700 מ"ר והוא ישמש את סגלי ההוראה של מודיעין מכבים רעות ושל היישובים שבסביבתה. בתכנון המבנה החדש שיהיה חד קומתי, הושקעה מחשבה רבה ומוקפדת כך שיעוצב כמבנה מודרני, נעים ומעורר השראה. כך למשל, ייבנה אולם הרצאות, שמונה חדרי לימוד מודולריים שניתן יהיה לאחד לכיתות גדולות יותר, פינות ישיבה ומנוחה, חדרי סדנאות ומחשבים ועוד.

ראש מינהל חינוך, בתיה שוכן-אורבוך בירכה על קבלת התעודה והוסיפה כי: "אני מודה לעבודתה המסורה של אורנית שלזינגר מנהלת המרכז וצוותה. הזכייה היא תוצר של עשייה משמעותית לאורך השנים שמטרתה פיתוח ההון האנושי במערכת החינוך בעיר וסביבתה. זה ההון שבזכותו אנו מגיעים להישגים נפלאים בחינוך. אין לי ספק כי המבנה החדש למען סגלי ההוראה, ישמש בית חם לצמיחה אישית ומקצועית שתמשיך לקדם את הישגי תלמידי העיר."  

קרדיט: אדריכל אלון בן נון

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות