חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סניף חדש לבנק אוצר החייל במודיעין

 

בנק אוצר החייל חנך השבוע סניף חדש במרכז המסחרי בשכונת קייזר במודיעין. לרגל הפתיחה מציג הבנק מבצעים ייחודים לפותחים חשבון חדש

 

בנק אוצר החייל חנך השבוע סניף חדש במודיעין במרכז המסחרי בעמק זבולון. את הסניף המקומי מנהל אופיר כהן, 40, מי שבעבר ניהל את סניף ירושלים של בנק אוצר החייל.

פתיחת הסניף החדש במודיעין, ה-48 במספר, היא חלק מתוכנית אסטרטגית של בנק אוצר החייל להרחיב ולהעמיק את הפעילות בקרב לקוחות פרטיים.

לרגל הפתיחה מציג הבנק מבצע במהלכו יוענק לכל פותח חשבון חדש מענק בגובה של עד 2,000 שקל. כמו כן תוענק "הלוואת התארגנות" בגובה של עד חמש משכורות והלוואת "משכנתא ללא משכנתא" מוצר ייחודי לבנק אוצר החייל בגובה של עד 150 אלף שקל.

משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונית של הבנק, נועם קוטאי: "פתיחת הסניף במודיעין כמו גם פתיחת סניפים נוספים של בנק אוצר החייל במהלך השנה הקרובה, נועדה להמשיך את מגמת הרחבת הפעילות הפרטית המאפיינת את הבנק בשנים האחרונות ולתת מענה לגידול במעגל הלקוחות."

"כאזור מתפתח בעל פוטנציאל גבוה למתן שירותים בנקאים למשקי בית ועסקים קהילתיים, אנו מצפים כי הסניף במודיעין יהיה אחד מהסניפים הגדולים של הבנק".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות