חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חדש בישפרו: מסעדת דוס אמיגוס

 

בסוף החודש תפתח מסעדת גריל חדשה בישפרו בסמוך לבתי הקולנוע. פתיחת המסעדה תציב את המתחם החדש במרכז מפת הבילויים העירונית

 

בסמוך למועד פתיחת בתי הקולנוע בישפרו סנטר, תיפתח את שעריה מסעדת דוס אמיגוס גריל אנד קוקטייל, שתהפוך את המקום למרכז בילוי ואוכל ברמה ארצית. הפתיחה החגיגית ביום רביעי הבא.
מסעדת דוס-אמיגוס, גריל אנד קוקטייל, או בעברית שני חברים, משרעת על שטח של 300 מ"ר ומתוכננת לשרת כ-120 סועדים ולאירועים עד 200 איש. המסעדה מוקמת על ידי היזמים מוריס אורן תושב העיר, איש כספים בחברת היטק ומאיר עובדיה מסעדן מבאר שבע העובר לגור במודיעין.
בשעות היום מציעה המסעדה תפריט בסגנון ’פיוז’ן’ ספרדי, שיכלול בין השאר ארוחות עסקיות הכוללות מנות פתיחה ומנות עיקריות מגוונות. בשעות הערב יוגש תפריט עשיר הכולל מנות עמים בשילובים ייחודיים וכן יין וקוקטילים. למרות האיכות הגבוהה, המחיר יהיה סביר. מחיר ארוחה זוגית ממוצעת מוערכת בכ-250 שקל כולל יין. המסעדה בשרית, המזון בה כשר אך היא תהיה פתוחה גם בשבתות.
עיצוב המסעדה הופקד בידיה של האדריכלית מיכל גורפיל-ליבנה, לשעבר תושבת רעות, ששילבה אלמנטים בצבעים של כחול-סגול ואפור. ההשראה לעיצוב נולדה בעקבות ביקור האחרון של שני היזמים, במסעדת טאפס ידועה בברצלונה, עם נגיעה צעירה "היטקית" המתאימה לאופייה הצעיר של מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות