חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הגרלת ענק בשכונת מורשת במודיעין

 

הגרלה גדולה נוספת של דיור למשתכן הכוללת 1,474 יחידות דיור מוזלות בשכונת מורשת במודיעין מכבים רעות תפתח הלילה 3/9 בחצות. לא רק לתושבי מודיעין

 

הגרלה גדולה נוספת של דיור למשתכן הכוללת 1,474 יחידות דיור מוזלות בשכונת מורשת במודיעין מכבים רעות תפתח הלילה 3/9 בחצות. ההגרלה כוללת מתן עדיפות של 20% לפחות לתושבי העיר המוגדרים כבני המקום שיזכו ב-289 יחידות דיור מוזלות. הגדרת "בן המקום" הוא זכאי תושבי מודיעין מכבים רעות בשלוש השנים האחרונות ברצף או בארבע שנים מתוך עשר השנים האחרונות. בהגרלה הקודמת בחודש יולי האחרון נרשמו 765 זכאים תושבי העיר שהתמודדו על 256 יחידות דיור. הרישום להגרלה באמצעות אתר משרד השיכון יהיה פתוח עד 18/9 כאשר התוצאות צפויות להתפרסם ב-10 לאוקטובר

שכונת מורשת כוללת 3,607 יחידות דיור מהן 2,520 יחידות הן במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן", ומתוכן  540 יחידות דיור המיועדות לזוגות צעירים ומשפחות תושבי העיר. בהגרלה הקודמת בחודש יולי הוגרלו 1,289 יחידות דיור מוזלות, מתוכן 256 יחידות דיור המיועדות לתושבי מודיעין מכבים רעות. בסך הכל נרשמו להגרלות במודיעין מכבים רעות 11,515 משקי בית, המתמודדים על 1,289 יחידות דיור מוזלות – מה שנתן בהגרלה הקודמת יחס לא רע של סיכויי זכייה העומדים על 8.9 מתמודדים על כל דירה.

ההגרלה פתוחה לחברי סדרה א’ בלבד- זוגות צעירים וזכאים שהנפיקו תעודת זכאות לפני חודש אוגוסט 2016. כזכור, בשבועות האחרונים פנה ראש העיר חיים ביבס לשר האוצר כחלון, שר השיכון גלנט ויו"ר קבינט הדיור אביגדור יצחקי בבקשה להכליל בהגרלה גם את זכאי סדרה ב’ המתגוררים בעיר, הכוללים כ-1,200 זוגות צעירים, אך בקשה זו לא אושרה ע"י משרד השיכון.

דיור למשתכן בשכונת מורשת כולל 16 פרויקטים שונים, כאשר מחירי הזכייה של הזוגות הצעירים נעים בין 11,019 שקלים למ"ר לבין 12,416 שקלים למ"ר. דירות מוזלות בשכונה יעלו קצת מעל מיליון שקלים עבור דירת שלושה חדרים, 1.2 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים ו-1.4 מיליון שקלים עבור דירת חמישה חדרים- עלות המשקפת הנחה של מעל 600 אלף שקלים ממחיר דירות דומות בשוק החופשי בעיר כיום.

ראש העיר חיים ביבס: "אנחנו ממשיכים במתן פתרונות לזוגות הצעירים ולזכאים עם מתן עדיפות לבני העיר שגדלו כאן אצלנו. מתן העדיפות לבני המקום בהגרלה הקודמת הייתה חשובה ומשמעותית, וסייעה רבות לצעירים שגדלו כאן לזכות בדירות ביחס זכייה מצוין. שכונת מורשת תהיה שכונה איכותית מאוד, צעירה עם זוגות צעירים רבים שבהמשך יביאו גם לילדים רבים בשכונה. אנחנו שמחים על כך ונערכים בהתאם".   

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "מצער מאוד שמשרד השיכון בחר להתעלם מדרישתנו לכלול את זכאי סדרה ב’ בהגרלה. יש בעיר כ-1,200 זוגות צעירים, שגדלו והתחנכו כאן, המשתייכים לסדרה ב’ והגרלה הזו סגורה בפניהם וחבל. אין הצדקה ממשית לכך. מנגד, זכאי סדרה א’ שכן משתתפים בהגרלה נהנים מיחס זכייה מצוין ומסיכוי טוב לבנות את ביתם ועתידם בעיר. אנחנו שוב מזכרים, כי שכונת מורשת נמצאת רק בחיתוליה, והזוכים בהגרלה יקבלו את דירותיהם רק בעוד כארבע שנים בערך".  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות