חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לסגור דיל טוב עם חברת קייטרינג מבלי לפשוט את הרגל?

 

מצד אחד לפן הקולינרי תפקיד מרכזי בכל אירוע, ובאופן טבעי מי שמארגן את האירוע ירצה להבטיח שהכיבוד שיוגש בו יהיה האיכותי ביותר שיש. 

 

מצד אחד לפן הקולינרי תפקיד מרכזי בכל אירוע, ובאופן טבעי מי שמארגן את האירוע ירצה להבטיח שהכיבוד שיוגש בו יהיה האיכותי ביותר שיש. מצד שני עלות ארגון כל אירוע – בין אם הוא עסקי ובין אם מדובר על אירוע פרטי כמו ברית מילה, בת מצווה, שבת חתן, חתונת כסף וכו’ – גבוהה למדי, וטבעי שגם נרצה לחסוך, ובהתאם לחפש קייטרינג מוצלח ולא יקר. חשוב להדגיש כי קיימות חברות רבות שמציעות קייטרינג זול ואיכותי כך שגם אם החיפוש מחייב השקעת זמן ואנרגיות, הוא בהחלט יוביל לתוצאות הרצויות ויבטיח לכם מקסימום נחת מהאירוע שאתם מארגנים במינימום הוצאות.

לבחון עד כמה רחב מגוון המנות שמציע הקייטרינג

שלב חיוני אחד בדרך לדיל משתלם במיוחד עם קייטרינג מוצלח ולא יקר הוא לוודא שאותו קייטרינג מציע תפריט מגוון מאוד.

כשהתפריט מגוון – בכל חלקיו, כלומר גם במנות הראשונות, גם במנות העיקריות, גם בתוספות וגם בקינוחים – קל יותר להגיע לעסקה מוצלחת, שכן חופש הבחירה שלכם גדול מאוד, בהתאם לגודל התפריט. בדרך זו תוכלו להבטיח אוכל מצוין, ומגוון ולאו דווקא לבחור את המנות היקרות שהרי אם מדובר על קייטרינג איכותי גם המנות הלא יקרות יהיו טעימות להפליא ושובות עין.

מודולריות

ישנם מקרים שבהם קייטרינג מוצלח אבל לא זול מציע את המנות עצמן במחירים משתלמים, אבל כל המסביב מחייב השקעה כספית בלתי מבוטלת. הכוונה היא למפות, כלים, ולפעמים תוספות אחרות וכמובן השירות עצמו.

קייטרינג מוצלח ולא יקר הוא גם מודולרי, כך שאתם לא חייבים לשכור ציוד או פריטים שאין לכם צורך בהם. בדרך זו ניתן לחסוך לא מעט כסף, ועדיין ליהנות מארוחה כיד המלך.

איך להתמקח עם קייטרינג מוצלח ולא יקר?

עוד מפתח חשוב לסגירת דיל מצוין עם קייטרינג מוצלח ולא יקר הוא התמקחות. אמנם באופן טבעי כשאנחנו נתקלים בשירות קייטרינג איכותי לא נרצה לאבד אותו רק בגלל ניסיון לחסוך קצת כסף, אבל בכל זאת בימינו כדאי כן לבצע סקר שוק מקיף, למצוא מספר אופציות מוצלחות ולא יקרות מדי – ולהתמקח.

למי שבכל זאת מרגיש לא נעים לעמוד על המקח, או שאינו מצויד בכישורים הנדרשים לשם משא ומתן קשוח על המחיר, מומלץ להפקיד את המשימה בידי קרוב משפחה או חבר שכן מתמחים בכך – הם ישמחו להפגין את כישוריהם ואתם תשמחו כשתראו איזה דיל מעולה קיבלתם.

מה עוד חשוב לזכור?

הרצון למצוא שירות קייטרינג גם טוב וגם זול מובן, וכאמור ניתן למצוא אחד כזה, אבל חשוב מאוד שהניסיון לצמצם את ההוצאות לא יבוא על חשבון האיכות: מנות שמופקות מחומרי גלם ירודים עלולות להוביל למפח נפש של ממש, וגם לעמידה של הקייטרינג בכל ההתחייבויות שלו חשיבות מבחינת הצלחת האירוע – כך שכדאי בכל שלב לזכור שהדבר החשוב ביותר הוא לא התשלום לקייטרינג אלא הנאת האורחים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות