חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

חדש בעיר! ליגת כדורגל תושבים

 

ליגת כדורסל תושבים, המשוחקת במהלך השנים במודיעין מכבים רעות, כבר הפכה מזמן לשם דבר בספורט הקהילתי בעיר.

 

 בעקבות ההצלחה של ליגה זו ושל ליגות בתי הכנסת הפועלות בעיר, הוחלט לאחרונה באגף הספורט בעמותת סחלבים להרחיב את הפעילות הקהילתית לתושבי העיר ולפתוח גם ליגת כדורגל תושבים.

באגף הספורט מזמינים בימים אלו קבוצות כדורגל חובבניות של תושבי מודיעין מכבים רעות בני 28 ומעלה לקחת חלק בליגת הכדורגל שעתידה להיפתח בעיר בחודש יוני השנה. על פי התוכנית, הקבוצות ייפגשו אחת לשבוע בשעות הערב במהלך החודשים יוני ויולי במגרש הכדורגל החדש ליד הפארק הטכנולוגי ויתחרו בניהן בהרכב של שבעה שחקנים ושוער על התואר אלופת העיר בכדורגל. באגף הספורט ציינו כי תכנית המשחקים הסופית תיקבע על פי כמות הקבוצות הנרשמות וכי נדרש מינימום של 12 שחקנים בקבוצה. על מנת להשתתף כל שנדרש לעשות זה לארגן קבוצה של 12 חברים שחיים ונושמים כדורגל, להירשם ולהתחיל לשחק. ההרשמה מתבצעת עד ליום חמישי 19.05.16 באמצעות אתר עמותת סחלבים.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "באגף הספורט העירוני אנחנו שמים דגש מרכזי על תחום הספורט העממי ועידוד כמה שיותר תושבים לעסוק בפעילות ספורטיבית ולשמור על אורח חיים בריא. ליגת התושבים החדשה מאפשרת לתושבי העיר חובבי הכדורגל לקחת חלק בטורניר קהילתי ותחרותי ואני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות