חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

התכנסות ראשונה של הוועדה לשירותים חברתיים

 

ביום שלישי 26.2, התכנסה לראשונה מאז הבחירות, הועדה לשירותים חברתיים. בוועדה בראשות המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב, המשמש מחזיק תיק השירותים החברתיים, השתתפו חברת המועצה, עדי בן אברהם, הנהלת האגף לשירותים חברתיים,בראשות יעקב אלמוג, ונציגי ציבור המייצגים את כל גווני הפעילות החברתית

 

ביום שלישי 26.2, התכנסה לראשונה מאז הבחירות, הועדה לשירותים חברתיים. בוועדה בראשות המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב, המשמש מחזיק תיק השירותים החברתיים, השתתפו חברת המועצה, עדי בן אברהם, הנהלת האגף לשירותים חברתיים,בראשות יעקב אלמוג, ונציגי ציבור המייצגים את כל גווני הפעילות החברתית, החל מניצולי שואה ואימהות חד הוריות וכלה במשפחות שכולות והורים לילדים עם צרכים מיוחדים. רובם ככולם בחרו לקחת חלק בוועדה, בעקבות נגיעה אישית של התמודדות עם משברים ורצון עז לסייע לאחרים, החווים את אותם הקשיים.

את הדיון טאוב, אשר הגדיר את מטרת העל של הוועדה, שהינה הפיכת האגף למודל ארצי וכן את החזון והמדיניות שלו בתחום וכיצד הוא מתכוון להוביל זאת במסגרת תפקידו. לאחר מכן, הוצגו התוכניות האופרטיביות שייצאו לפועל בשנת 2019. תכניות המתבססות על חדשנות בשירותים החברתיים לצד העצמת העובדים הסוציאליים מתן מענה מלא ללקוחות הקצה.

בהמשך הציגה ספי רוזנברג, רכזת קהילה ותכנון, את הנתונים על לקוחות האגף ואת התכניות הקיימות והמתוכננות לשנת 2019. יעקב אלמוג, מנהל האגף לשירותים חברתיים, הציג את היעדים והאתגרים ונח אהרוני , תקציבן האגף, הציג את נתוני ניצול התקציב המצוינים לשנת 2018.

יו"ר הועדה עמיעד טאוב:"הוועדה לשירותים חברתיים במודיעין מכבים רעות, אותה זכיתי והתעקשתי להוביל קיימה את המפגש הראשון עם נציגי הציבור בעיר, בדרך לשדרוג האגף יחד עם תושבי העיר. אני רואה בחברי הוועדה שותפים מלאים להגשמת החזון החברתי אותו תוביל העירייה בשנים הקרובות שלפיו, בכל תושב שהינו לקוח האגף עולם ומלואו ויש לתת לו מענה התפור לצרכיו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות