חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  28 בדצמבר 2018 – 3 בינואר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  28 בדצמבר 2018 – 3 בינואר 2019

 

                                             ההורוסקופ השבועי של חוה מזר

 

טלה

נושא העתיד המקצועי שלכם ושאיפותיכם למעמד תדמיתי מרכזיים בחייכם כרגע. רבים מכם עסוקים בקידום עניינים שוטפים ועסקיים, ועומדים בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. זה הזמן להפגין את יכולתכם למצוא את שביל הזהב בין חדשנות לבין שמרנות – כך תתאפשר עשייה מוצלחת במיוחד. נקטו גישה רצינית ואחראית ושמרו על טקט והתחשבות.

 שור

השתמשו בתבונה ובאינטואיציה שלכם כדי למצוא את שביל הזהב בין היכולת לחדשנות לבין שמרנות שתאפשר עשייה מזווית פרקטית, אך עם תעוזה. מצד אחד, יש תהליכי בנייה טובים, אך מנגד חוששים להתחייב. כדי לעמוד בלחצים ובציפיות מכם, כדאי שתסגלו לעצמכם פתיחות וגמישות. במקביל, כדאי לנהוג השבוע בזהירות ובעירנות כדי לשמור על האינטרסים שלכם.

 תאומים

הפגינו יכולת אלתור ותושייה כדי שתוכלו להרשים בחוכמתכם וביכולת הדיבור והשכנוע שלכם. בנוסף, תמרנו בין שיתוף פעולה לבין הפגנת ביקורתיות ואנטי. צפויים נסיעות ואפשרויות להתחככות חברתית ועסקית לצורך קידום במישור הקשור למוניטין ולמעמד. מנגד, בענייני קריירה ומעמד: שימו לב לאלמנט של תחמנות ולאלה שבחרו לנקוט דרכים עקיפות וערמומיות.

 סרטן

אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, אך אתם נאלצים להתמודד עם יותר מדי דברים שמתרחשים בו זמנית, שכן יש לעיתים נטייה להציף על פני השטח את הקונפליקטים שאתם מתמודדים עימם, או מתקשים להתמודד מול לחצי הסביבה התובענית והחונקת. "שבירת כלים" מסוימת היא לפעמים מפחידה ומזיקה לסדר הקיים, שנזקק לארגון מחדש. גלו סבלנות וערנות.

 אריה

מיקום השמש במזל גדי מביא לשינוי באווירה. מי שצריך להיעזר בחוכמה ייצא נשכר. למשל: היגיון, ידע, שליפה מהירה וחזות בטוחה יועילו לכל תלמיד או סטודנט בתקופה הקרובה. אתם נאלצים להיות חדים וערניים ולהבליט כישורים עצמאיים בתחומים הדורשים מקוריות והעזה, ועם אפשרות לשינויי תפיסה שלא הייתם חושבים עליהם אילו בחרתם בדרך המקובלת.

 בתולה

תקופת מזל גדי עשויה להתאים למזלכם ולמנטליות שלכם. אם יודעים זאת מראש, אפשר להתחשב במצב ולהיערך לקראתו. טיפ השבוע: רמת הסקס אפיל ויכולת ההבעה שלכם תופסים תאוצה. כדאי להיפתח לאפשרויות חדשות. מצד שני, בלי לשים לב אפשר להיסחף לעימות שאיש לא רוצה בו בעצם. כדאי שתסמכו על תחושותיכם, בעוד שעצות של אחרים עלולות עשויות להטעות.

 מאזניים

במהלך השבוע הימנעו מקונפליקט מתיש והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש. יש להתאים את עצמכם לנסיבות ולהתמודד עם הקשיים דרך התפתחות עצמית, לימוד ויצירה. אתם נמצאים בתקופה מתישה, מטלטלת ואפורה. קשרים שיתפתחו במהלך התקופה, עשויים להיות מסקרנים ומאתגרים, במיוחד אלה שעוסקים ביצירה ובקידום פרויקט שאפתני מיוחד ובעל חזון.

 עקרב

ענייני קריירה, מעמד וכבוד ממשיכים להעסיק אתכם, אל תחמיצו את הפוטנציאל הטמון בכם. מנגד, התקופה מעידה על פעלתנות, אך גם מעלה צדדים פחות חיוביים שלה – לא עשייה אלא מאבק, לא יוזמה אלא אגרסיביות. כוכבכם מארס עשוי להגביר את החום החיצוני והפנימי, ומאיץ מענה לשון מהיר ונטייה לווכחנות. שמרו על איזון אנרגטי כדי לאפשר קידום מאוזן ובטוח.

 קשת

ימים שני-שלישי עשויים להיות רגישים ומתסכלים. אם זו הרגשתכם, שמרו על אנרגיה מאוזנת. אתם אוהבים להרגיש חופשיים, לבחור בעצמכם מה לעשות ומתי. החודש הקרוב עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות, ובנוסף, עשוי להוסיף גיוון, עניין ואקשן, במיוחד אלה שעסוקים בתקשורת, בנסיעות ובקידום ענייני חברה. אתם מהירי תפיסה מהרגיל ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות.

 גדי

ענייני קריירה וכבוד מאפיינים את השבועות הבאים. אל תתעלמו מחוש הביקורת ומן הזהירות הטבעית שלכם, שימרו על אופטימיות זהירה בעומק המחשבה והתכנון - באלה אתם טובים. נסו להתנהל בזהירות מרבית. גלו עירנות ונועזות אך שימרו על קור רוח כדי לא לטלטל מצב רגיש. אתם עובדים קשה ויש מביניכם כאלה שעוברים צמיחה חדשה ושינויים. מומלץ ליזום ולהיות נחושים.

 דלי

מיקום הכוכבים מרקורי ויופיטר בבית החברתי שלכם עשוי להעיד כי תרבו בנסיעות ותהיו פעילים ברמה התקשורתית. המתח ואי-הוודאות יתחלפו בביטחון בעצמכם וביכולותיכם, תתחזקו ותשובו להיות נמרצים. יתעורר בכם רצון להתמקד בנושאים שהזנחתם, להשקיע במי שאתם חפצים ביקרם ולהתפנות לאירועים שעומדים לתפוס תאוצה מבורכת לקראת החודש הבא.

 דגים

בתקופה זו תוגבר מעורבותכם ורגישותכם לגבי הקורה סביבכם. לכן חשוב להסיק מסקנות תועלתיות ולמנוע נפילות על ידי זהירות והקפדה על פרטים. ייתכן שקשה לכם בימים מסוימים להבין מה קורה ואם מדובר במצב שהוא שלילי או חיובי. התשובה לכך מורכבת. שמרו על מנוחה ועל תזונה מאוזנת. אושרכם תלוי במידה רבה בחוש ההומור שלכם ובשמירה על רוגע ואיזון.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות