חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

טבעי זה הכי

 

עוצמה נשית: ביום רביעי ה-3.11  תצעד הדוגמנית פרייה טייכר ממודיעין, באירוע לייב פאשן שואו - ”השמלה השחורה – שאנל פינת גוש.

 

 תצוגת אופנה של דוגמניות סוכנות פרו אייג׳ינג בהשראת נביאת השמלה השחורה – קוקו שאנל ובהשתתפות הזמרת אפרת גֹוש. האירוע יתקיים במסגרת ’פסטיבל שחור לבן’ של תיאטרון ירושלים, שמציין יובל, ושם זרקור על שנת 1971 , שנת היווסדו של התיאטרון, וגם השנה בה נפטרה שאנל. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שלל אירועי מוסיקה והפקות מקור, והוא ייתקיים בין ה2-4.11 .

את האירוע לייב פאשן שואו ’השמלה השחורה- שאנל פינת גוש’ מפיקה סמדר גנזי, דוגמנית מובילה באייטיז ובעלת סוכנות פרואייג’ינג מודלס המובילה את תחום הפרו איג’ינג בארץ, שהמוטו שלו הוא שאפשר לדגמן ולהיות יפה בכל גיל.  בין הצועדות: נשים מעוררת השראה כמו שרה פון שוורצה, שרון זליקובסקי, ליליאן ברטו,  ד"ר שני רופא – עורכת הדין המצליחה שעברה תהליך של ניתוח לשינוי מין בשנים האחרונות,  מיוצגות סוכנות  ProAging Models ודוגמניות נוספות משנות השמונים. הכי חשוב: כל הרווחים מתצוגת האופנה יועברו לעמותת "אשה לאשה" המטפלת בנשים נפגעות אלימות ובילדיהן.  ביום שישי האחרון הגיעו הדוגמניות לחזרה לקראת האירוע, שהתקיימה על מדרגות עיריית תל אביב -יפו.

פרייה טייכר, בת 55 ,מודיעין היא תרפיסטית רגשית ומנטורית שמאוד מאמינה באותנטיות. לסוכנות ProAging Models היא הצטרפה ביולי האחרון, וכבר מחכה לתצוגה שתתקיים בתיאטרון ירושלים. ביום יום שלה, היא מלווה אנשים לעשות דרך ולהתחבר ליופי ולאהבה שבהם ומחוללת תהליכי ריפוי.מרצה ומנחה בכלים שלובים של מיינדפולנס תנועה והטרילותרפיה, מנחת ריטריטים: "אני מאוד מאמינה באג’נדה אותה מייצגת הסוכנות, מאמינה במסר של אותנטיות, לקבל את עצמנו במהותינו, מאמינה ביופי הפנימי שמסייע לחיצוני להתגלות, שמחה להגשים חלום שהיה במגירה , לקח לי שנים להתחבר ליופי שבי, לקבל את מהותי בדיוק כמו שאני. שמחה להיות השראה במהות בדרך ובהגשמה. מתרגשת מאוד להופיע בתצוגה אופנה בתיאטרון ירושלים ולהעביר מסר ועוצמה נשית."

נעמי שניידרמן, מנכ"לית עמותת ’אישה לאישה’: "אני מודה לסמדר, לדוגמניות ולתאטרון ירושלים על העשייה והיוזמה המבורכת, ואף שמחה להשתתף בחגיגות היובל של התיאטרון, איתם אנחנו משתפים פעולה בפרוייקטים נוספים לאורך השנה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות