חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

3 יתרונות של חומרי הדברה ירוקים

 

במשך שנים נטען שהדברה כימית הינה היעילה ביותר, מבצעת את העבודה במהירות ונפטרת בקלות מכל המזיקים ללא יוצא הכלל. עם הזמן, התגלה שמדובר בטעות. אמנם נכון שבלא מעט מקרים השיטה הזו יעילה, אך באיזה מחיר?

 

במשך שנים נטען שהדברה כימית הינה היעילה ביותר, מבצעת את העבודה במהירות ונפטרת בקלות מכל המזיקים ללא יוצא הכלל. עם הזמן, התגלה שמדובר בטעות. אמנם נכון שבלא מעט מקרים השיטה הזו יעילה, אך באיזה מחיר? חומרי הדברה כימיים עלולים לא רק לפגוע במזיקים, אלא להזיק גם לבריאות הפרטית שלנו, לסביבה בכלל ואף להרוג את המזיק, דבר שלא תמיד נרצה שיקרה.

אז מה עושים? בדיוק מהסיבות הללו, נוצרו שיטות ההדברה הירוקות וההומניות עליהן נרחיב במאמר שלפניכם.

חומרי הדברה ירוקים שאינם מסוכנים

אם כן, כיצד חומרי הדברה ירוקים טובים יותר מהאופציה הכימית?

  • למען הסביבה – ההדברה הירוקה תורמת לאיכות הסביבה, זאת בניגוד להדברה הכימית הכוללת חומרים רעילים. כאן השימוש הוא בחומרים טבעיים, שאינם מסכנים את בעלי החיים, לא את הסביבה וכמובן לא את בני האדם שבסביבה. 
  • ללא סיכון – כאמור, הדברה ירוקה אינה מסכנת את בני האדם שבסביבתה. כלומר, אין צורך לצאת מהבית בזמן ההדברה ולחזור כעבור כמה שעות. אפשר להישאר במקום ולהניח למדביר לבצע את עבודתו.
  • ללא ריחות – מכירים את הריחות המזעזעים והכבדים של ההדברה הירוקה? ובכן, לא עוד! ההדברה הירוקה כמעט ואינה מורגשת מבחינת ריחות, או שאינה מדיפה ניחוח כלל, תלוי באיזו שיטה בחר המדביר להשתמש למשימה ספציפית. 
  • כולם מרוויחים – כשמשתמשים בשיטות הדברה ירוקות, נוצר משולש שממנו כולם מרוויחים; הבריאות שלנו לא נפגעת, הסביבה לא נפגעת ובעלי החיים יכולים להמשיך בחייהם כרגיל, פשוט הרחק מאיתנו. המטרה היא להרחיק, לא להשמיד! 

נשאלת השאלה, האם חומרי הדברה אלו יעילים יותר? ובכן, התשובה היא כן. כמו בכל שירות או מוצר אחר שזקוקים לו, גם כשמדובר בהדברה ירוקה יש לוודא שפונים לחברה מקצועית ובעלת ניסיון של שנים, רק כך תהיו בטוחים שהמשימה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועם החומרים האיכותיים ביותר. אלו בשילוב הידע שנצבר לאורך שנים רבות והצורך להישאר מעודכנים בכל החדש בענף ההדברה, יבטיחו תוצאות לא פחות ממושלמות. 

למה כולם עושים את זה?

ברוכים הבאים למאה ה-21. בזמנים אלו, כבר קשה להתעלם מחשיבותה של איכות הסביבה שאנחנו בני האדם, היינו אחראיים לה ועודנו. הרי אם לא נשמור על כדור הארץ ונעשה הכל כדי להגן עליו, הוא ייהרס לנו בידיים והדבר יתנקם בנו. על כן, חומרי הדברה ירוקים הם השינוי המתבקש ואין פלא שרבים החלו לעבור לשיטות אלו, על פני החלופות הכימיות.

כיום, ניתן למצוא מלכודות לעכברים שיטות להרחקת יונים ואף חומרי הדברה לחרקים, שנחשבים לאורגניים ו\או הומניים די בקלות, שכן מרבית המדבירים עוברים לשיטות הללו. כל שעליכם לעשות זה רק ליצור קשר, לשאול ולוודא, ולהזמין את המדביר הירוק בקרבתכם אליכם הביתה, בידיעה שאין צורך לדאוג לבריאות שלכם ושל אהוביכם, או לסביבה. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות