חיפוש

 

 
פורום המומחים mcity
facebook שתף את פורום המומחים בפייסבוק   whatsapp

 

נושא ההודעה
שואל
משפך שיווקי
דניאל

משפך שיווקי

אהלן דניאל, אחלה שאלה :)

המון אנשים מדברים על הנושא הזה בשנים האחרונות אבל לא באמת מסבירים מה זה אומר.

נעשה שניה סדר:

משפך שיווקי זה כלל התהליך שמביא גולש מהרשת למעמד המכירה, הוא יכול להיות מורכב ממספר חלקים:

- עמוד נחיתה - העמוד הראשון שהגולש מגיע אליו לאחר לחיצה על המודעה/קישור בפוסט, לרוב משמש להשארת פרטים למדריך/מתנה או פגישה ללא עלות

- עמוד מכירה - עמוד שמטרתו להציג ולמכור את המוצר שאותו העסק רוצה לקדם, בין אם זה מוצר זול שמוכרים באופן ישיר, או מוצר יקר שצריך להגיע לפגישה או טלפון, העמוד מסביר את כל הפרטים שהלקוח צריך

- קמפיין ממומן - פרסום בתשלום בגוגל או ברשתות החברתיות כדי להביא אנשים חדשים לשלב הראשון של המשפך

ואפשר להכניס חלקים נוספים כמו: מיילים, וובינר, שאלונים, מדריכים ועוד.



הרעיון שמאחורי המשפך השיווקי הוא להסתכל על המכירה כתהליך ולא שלב בודד אחד,

המשפך לוקח את הגולש ל”מסע” שבתהליכו הוא יוצר אמון, חיבור ואהדה כדי שהגולש יהפוך ללקוח.

יש משפכים קצרים ופשוטים, ויש מורכבים וארוכים, בסופו של דבר לכולם יש אותה מטרה:

להפוך גולש שלא מכיר אותך ללקוח משלם.



היתרון של משפך שיווקי על פי תהליכי שיווק אחרים הוא כאמור שהלקוח עובר ”מסע”, תהליך,

הוא לא רואה רק עמוד או מודעה אחת בודדת.

אפשר להשוות את המשפך השיווקי ל”יום פתוח” לפני הצטרפות ללימודים, או ל”סיור שטח” לפני רכישה.

המשפך נותן את כל המידע הרלוונטי שהגולש צריך כדי להגיע להחלטת הרכישה,

ובזה הוא חוסך כסף (על צוות ופרסום לא אפקטיבי) ומגדיל את ההכנסה והרווחיות.

למידע נוסף על משפך שיווקי אפשר להיכנס לבלוג באתר שלי :)
משפך שיווקי
הרחב

שלום דניאל,

אהלן דניאל, אחלה שאלה :)

המון אנשים מדברים על הנושא הזה בשנים האחרונות אבל לא באמת מסבירים מה זה אומר.

נעשה שניה סדר:

משפך שיווקי זה כלל התהליך שמביא גולש מהרשת למעמד המכירה, הוא יכול להיות מורכב ממספר חלקים:

- עמוד נחיתה - העמוד הראשון שהגולש מגיע אליו לאחר לחיצה על המודעה/קישור בפוסט, לרוב משמש להשארת פרטים למדריך/מתנה או פגישה ללא עלות

- עמוד מכירה - עמוד שמטרתו להציג ולמכור את המוצר שאותו העסק רוצה לקדם, בין אם זה מוצר זול שמוכרים באופן ישיר, או מוצר יקר שצריך להגיע לפגישה או טלפון, העמוד מסביר את כל הפרטים שהלקוח צריך

- קמפיין ממומן - פרסום בתשלום בגוגל או ברשתות החברתיות כדי להביא אנשים חדשים לשלב הראשון של המשפך

ואפשר להכניס חלקים נוספים כמו: מיילים, וובינר, שאלונים, מדריכים ועוד.

הרעיון שמאחורי המשפך השיווקי הוא להסתכל על המכירה כתהליך ולא שלב בודד אחד,

המשפך לוקח את הגולש ל”מסע” שבתהליכו הוא יוצר אמון, חיבור ואהדה כדי שהגולש יהפוך ללקוח.

יש משפכים קצרים ופשוטים, ויש מורכבים וארוכים, בסופו של דבר לכולם יש אותה מטרה:

להפוך גולש שלא מכיר אותך ללקוח משלם.

היתרון של משפך שיווקי על פי תהליכי שיווק אחרים הוא כאמור שהלקוח עובר ”מסע”, תהליך,

הוא לא רואה רק עמוד או מודעה אחת בודדת.

אפשר להשוות את המשפך השיווקי ל”יום פתוח” לפני הצטרפות ללימודים, או ל”סיור שטח” לפני רכישה.

המשפך נותן את כל המידע הרלוונטי שהגולש צריך כדי להגיע להחלטת הרכישה,

ובזה הוא חוסך כסף (על צוות ופרסום לא אפקטיבי) ומגדיל את ההכנסה והרווחיות.

למידע נוסף על משפך שיווקי אפשר להיכנס לבלוג באתר שלי :)

0528065656

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות