חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

השמיכונצ’ו של מכבים רעות זכה במקום השלישי

 

הפיתוח של תלמידים מחטיבת ביניים מור, שמיכונצ’ו, זכה במקום השלישי בגמר האזורי בתחרות יזמים צעירים וכבר זוכה לביקושים. החברה מעירוני ג’ לא זכתה אומנם באחד מהמקומות הראשונים אבל נמכרו כל יחידות המוצר שפיתחו, "שא-קל", ובקרוב הוא נכנס לפס ייצור

 

חברת Low-tech מחטיבת ביניים מור בתיכון מכבים רעות זכתה במקום השלישי בתחרות אזורית של ארגון יזמים צעירים ישראל שהתקיימה ביום שני השבוע ברחבי הקמפוס של המסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון.

החברה הצעירה פיתחה מוצר בתחום הטקסטיל. שמיכונצ’ו – שמיכה דמוית פונצ’ו, בעלת חור לראש, שרוולים לידיים, כפפות בעלות פתחים לאצבעות וצעיף המאפשר לשמור על חום הצוואר. בגוף המוצר, מצוי כיס לאחסון דברים קטנים. מוצר זה העשוי מבד פליז דו שכבתי נעים למגע ומאפשר לצרכן להתכרבל בצורה נוחה מבלי לצרוך חשמל, גז או נפט. החברה בהתקשרות עם חברות תעופה וקיבלה מספר הזמנות מגורמים גדולים.

את המקום הראשון והעלייה לתחרות הארצית הפסידה ’השמיכונצ’ו’ לחטיבת ביניים טביב מראשון לציון שפיתחו את תופס הרשימות לעגלת סופר, ואחריהם במקום השני חטיבת ביניים מבית ספר דה שליט ברחובות שפיתחו את ה"קפל טי" מקפל החולצות.

תלמידי עירוני ג’ ממודיעין שהשתתפו אף הם בגמר האזורי הציגו את המוצר ’שא-קל’ שנועד להקל על פעולת נשיאת השקיות והארגזים מהמכונית לבית ומאפשר נשיאה של מספר רב של שקיות בו זמנית, או ארגז גדול אחד (בכל שא-קל). ביריד נמכרו כל המוצרים וכרגע החברה מייצרת פס ייצור חדש.


"יזמים צעירים ישראל מיסודה של לאומי" הוא ארגון ללא מטרות רווח שהוקם במתכונתו הנוכחית בשנת 1998 על ידי היו"ר אלה גליל ונתמך על ידי בנק לאומי והחממות הטכנולוגיות - המדען הראשי. "יזמים צעירים ישראל" חבר בארגון גג בינלאומי מארצות הברית שבו חברות כיום 102 מדינות.

ארגון "יזמים צעירים ישראל" מפעיל את התוכנית "עושים עסקים", במסגרתה לומדים בני הנוער להקים עסק יזמי. במהלך שנת הלימודים מתנסים מעשית בבניית עסק, תכנון וייצור מוצר ומכירתו לקהל הרחב בתחרות פתוחה שנערכה כאמור ביום שני השבוע במסלול האקדמי המכללה למינהל ראשל"צ.

עשרה סטודנטים מצטיינים מבית הספר למנהל עסקים נבחרו השנה ללוות את קבוצות התלמידים בהקמת העסקים. סטודנטים אלו נפגשו לפחות פעם בשבוע עם התלמידים והעניקו להם הנחיה מקצועית צמודה במהלך השנה. על פעילותם זו קיבלו מילגה מיוחדת באירוע.

אז אם בשנה הבאה תצאו לחוץ לארץ ותיקחו אתכם את השמיכונצ’ו תזכרו שמי שפיתח אותו הם החבר’ה מחטיבת ביניים מור. וכשתסחבו שקיות מהסופר או מהשוק באמצעות השא-קל אל תשכחו שהממציאים הצעירים הם תלמידי עירוני ג’ שפיתחו את המוצר שיעזור לכם בנשיאת שקיות הקניות.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות