חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מצלמת אבטחה לקשישים - פתרון יוצא מן הכלל

 

ככל שאנשים מתבגרים, היכולות הפיזיות והנפשיות שלהם יורדות. המשמעות היא שיש סיכוי גבוה יותר שהם יהפכו למטרות פשע. קשישים גם פגיעים יותר לבעיות בריאות כמו נפילות והתייבשות. גורמים אלו הופכים אותם למטרה גם עבור גנבים

 

ככל שאנשים מתבגרים, היכולות הפיזיות והנפשיות שלהם יורדות. המשמעות היא שיש סיכוי גבוה יותר שהם יהפכו למטרות פשע. קשישים גם פגיעים יותר לבעיות בריאות כמו נפילות והתייבשות. גורמים אלו הופכים אותם למטרה גם עבור גנבים.

מצלמת האבטחה לקשישים היא מכשיר שתוכנן במיוחד לצרכי הדמוגרפיה הזו. יש לו תכונות שנותנות לו יתרון על פני מצלמות אבטחה אחרות בשוק, כמו הפעלה קולית, חיישני תנועה וראיית לילה.

שומרים על הבטיחות של הקשישים

מצלמת האבטחה היא מכשיר שניתן להתקין על קיר החדר ומשמשת לזיהוי כל תנועה בשטח. זה עוזר בשמירה על הקשישים וחפציהם. השימוש במצלמות אבטחה לקשישים הולך וגובר בשנים האחרונות. זה נובע מהמספר העולה של מקרי התעללות בקשישים ברחבי העולם. המצלמה מאפשרת להם לנטר את עצמם 24/7 מבלי להיות תלויים באף אחד אחר.

ישנן סיבות רבות המחייבות קשישים להצטייד במצלמת אבטחה. הם עשויים להיות מודאגים לגבי הבטיחות שלהם, או שהם אולי פשוט רוצים לפקוח עין על רכושם. לא משנה מה המקרה, אין סיבה שלא תהיה להם מצלמת אבטחה בביתם. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, אך אחת הפופולריות ביותר היא מצלמת אבטחה ביתית של VIVOTEK.

מכשיר זה מגיע עם כל התכונות והפונקציות שתרצו ממצלמת אבטחה. זה קל לשימוש וניתן להתקין אותו על ידי כל מי שיש לו כמה כישורי עשה זאת בעצמך בסיסיים וידע לגבי אופן השימוש בכלים כמו מברגים ומקדחות. המכשיר מגיע גם עם אודיו דו-כיווני המאפשר לך לדבר עם יקיריך גם אם הם לא באותו החדר שלך.

לא צריך לחשוש כשיש מצלמת אבטחה לקשישים

קשישים הם לרוב החברים הפגיעים ביותר בחברה. הם נוטים יותר להיות קורבנות של פשע, מוגבלים בניידות ומתקשים לתקשר. זו הסיבה שחשוב להם להתקין מצלמת אבטחה בביתם. מצלמת אבטחה יכולה לעזור לקשישים לנטר את סביבתם וגם להתריע אם הם צריכים עזרה. זה יכול גם להגן עליהם מפני גנבים או פולשים פוטנציאליים. ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות אבטחה שהקשישים יכולים לבחור מהן, אך עליהם לוודא שהם יכולים להתקין אותה בעצמם לפני רכישת אחת.

ישנם סוגי מצלמות אבטחה רבים שניתן להשתמש בהם בבתים, אך הסוג הנפוץ ביותר של מצלמות אבטחה הוא מצלמות אבטחה לקשישים. מצלמות אלו מופעלות בדרך כלל על ידי תנועה וקול, מה שהופך אותן לאידיאליות לשימוש באזורים ידידותיים לקשישים.

מצלמת אבטחה לקשישים מציעות דרך משתלמת וקלה לפקוח עין על יקיריהם שאולי לא יוכלו לזוז באותה מהירות או לשמוע גם כן. מכשירים אלה יכולים גם לסייע במניעת גניבה, התעללות או פשעים אחרים. החלק הכי טוב במכשירים האלה הוא שהם קלים מאוד להתקנה ולשימוש - לרובם יש תכונת הכנס-הפעל, כך שאין מה להסתבך בכלל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות