חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

גדולות מהחיים!!!

 

מי שלא היה ביום חמישי שעבר באולם בשמשוני - הפסיד. קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות, הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה וגברה לראשונה בתולדותיה על קבוצת הפועל מטה יהודה, בה מככבת ענת דרייגור

 

המפגשים בין שתי הקבוצות בעונה שעברה היו כואבים למדי, אבל המשחק בסיבוב הראשון בין שתי הקבוצות, היה הרבה יותר צמוד. לאחר ההפסד במחזור הקודם למוליכת הטבלה הפועל ירושלים, אמרה ברוריה הדר "בשבוע הבא, אנחנו מנצחות את מטה יהודה!" והמסר חלחל הלאה.

כבר מתחילת המשחק, ניתן היה לראות כי מכבים-רעות בראשותו של המאמן יאיר פרסטמן ועוזרו דביר שיינגוורטן, עשתה את שיעורי הבית שלה. הקבוצה עלתה בהרכב עם שלוש גבוהות - ברוריה הדר, תמר בליץ ונאוה איסרוב ואליהן הצטרפו בחמישייה מאיה קנולר ושירי אהרון.

במטה יהודה חזרה לשחק הרכזת שירי אשל, ששיחקה בעבר במכבים רעות.

נאוה קיבלה את מלאכת השמירה על דרייגור ועשתה את מלאכתה על הצד הטוב ביותר. קנולר הייתה אגרסיבית מאוד בהתקפה וסחטה אינספור עבירות מהאורחות, ששלחו אותה 14 פעם לזרוק מקו עונשין. דרייגור זייפה בשמירה על איסרוב, שהענישה אותה בזריקות מחצי מרחק וברוריה הדר קבעה 3:12 מדהים למכבים-רעות, 3:50 דק’ לסיום הרבע הראשון. קנולר קבעה 8:16 ודרייגור מיהרה לקחת פסק זמן, ממנו חזרו האורחות לשמירה אזורית. מכבים- רעות התקשתה מול האזורית וחמש דקות לאחר מכן, הפער ירד לנקודה אחת בלבד.

פרסטמן העלה מהספסל את טל פיצ’ון ורחל סוחר והשתיים הפיחו רוח חיים במשחק של מכבים-רעות. פיצ’ון מצאה את שירי פנויה לשלשה, רחל קלעה שתיים מהקו ומסרה לברוריה שקלעה מעל דרייגור. פיצ’ון הוסיפה שלשה ומכבים-רעות ירדה להפסקה ביתרון 21:26.

המחצית השנייה יצאה לדרך ושוב ההתקפה הייתה תקועה. מטה יהודה עלתה ליתרון 27:29, אבל המארחות לא נשברו. בהתקפה היה זה ניהול משחק המצוין של שירי אהרון, שמצאה פעם אחר פעם שחקניות פנויות לקליעה. ובהגנה היו אלו איסרוב ובליץ שהחזיקו את דרייגור על שתי נקודות בלבד ברבע השלישי, שהסתיים ב33:38 למכבים-רעות. השחקניות ירדו לספסל לקול תשואות הקהל, שהריח ש"הפעם זה אפשרי".

הרבע האחרון נפתח בשלשה של שירי, בחדירה של פיצון שמצאה את נאוה לעוד סל מרחוק ואסיסט של שירי למאיה שקלעה בסיבוב וקבעה 35:45, שמונה דקות לסיום. פיצ’ון התגנבה מתחת לדרייגור, חטפה כדור והוליכה מתפרצת שבסופה שירי קברה עוד שלשה 37:48.

מבחן בגרות - דרייגור הורידה לשבע הפרש ומכבים רעות הייתה צריכה להסתדר בשלוש הדקות האחרונות ללא שירי אהרון שנפצעה. ברוריה מסרה למאיוש שקלעה עם הקרש, האורחות צימקו בשלשה ודקה וחצי לסיום 50:44 למכבים-רעות. עד לסיום, פיצ’ון וקנולר הוסיפו חמש נקודות מקו העונשין ואילו ההגנה מנעה מהאורחות כל אפשרות לקלוע. בסיום, ניצחון ע-נ-ק למכבים רעות 44:55 על מטה יהודה.

הנתון הסטטיסטי של המשחק - 17 מתוך 19 הסלים שקלעה מכבים-רעות, הגיעו כתוצאה מאסיסטים, מה שמעיד יותר מהכול על הנעת הכדור הטובה בהתקפה.

קלעו למכבים רעות: מאיה קנולר 18 נק’ 6 ריב’ ו 2 אס’, ברוריה הדר 10 נק’ 9 ריב’ 5 חט’ ו 2 אס’, שירי אהרון בניהול משחק מצוין 9 נק’ 7 ריב’ 7 אס’ ו 3 חט’, טל פיצ’ון 8 נק’ 3 אס’ ו 3 חט’, נאוה איסרוב 6 נק’ 7 ריב’ 3 חט’ ועבודת הגנה נפלאה על דרייגור, רחל סוחר 2 נק’ ו 2 אס’, אגי פרייריך זומר 2 נק’. עוד שותפו - תמר בליץ שקטפה 11 ריב’ ומיכל נבו.

הרבתה לקלוע למטה יהודה: ענת דרייגור 16 נק’
מסכם את המשחק מאמנה של מכבים-רעות, יאיר פרסטמן: "אחד המשחקים הקלים מבחינתי. הבנות שיחקו מדהים (לא שלא היו טעויות ..) , רק הייתי צריך לחזק אותן בפסקי הזמן ולתת התאמות קלות. הביצוע היה מצוין . מבחינת הגנתית הביצוע היה כמעט מושלם, הורדנו כ- 15 נק’ ממנת הנק’ הרגילה שלהן. הפעם גם שלטנו בהתקפה עשינו מה שתכננו וגם אם זה לא הצליח לא נכנסנו ללחץ , שיפרנו את הדברים והמשכנו עם ביטחון . אחד הדברים החשובים הוא שגם בדקות הפחות טובות שהן עלו ליתרון לא נלחצנו וחזרנו ישר להוביל" ".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות